Dodajanje novega okusa obstoječemu izdelku ni dovolj in to ni inovativnost. Uspešna podjetja lahko delajo vse prav, a vseeno izgubljajo vodilni položaj na trgu, ker nanj vstopajo novi igralci z disruptivnimi inovacijami. Disrupcije se dogajajo povsod in jih pogosto opazimo šele, ko se zgodijo. Nekateri močni produkti sicer uživajo v luksuzu ogromne baze kupcev, ampak so vsako leto deležni pritiskov ogromne letne prodaje. Izdelki nove generacije so nišni izdelki, ki konkurirajo tem produktom in nimajo takšnega pritiska glede prodaje - imajo čas, da se osredotočijo na piljenje detajlov, česar veliki nimajo ...
Na septembrskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije bomo govorili o tem, kako spreminjati poslovni model, kako spreminjati procese, kako odkrivati nove segmente, kako inovirati svoje komunikacije, kako dodajati nove prodajne kanale ... Kako doseči, da je inovativnost v DNK-ju organizacije? Po ugotovitvah HBR je inovativna kultura tista, v kateri obstaja toleranca do napak, možnost eksperimentiranja, psihološka varnost, spodbujanje sodelovanja in neobstoj hierarhičnih odnosov. Sliši se zabavno in enostavno, a uvedba inovativne kulture v podjetje je vse prej kot lahka naloga. Kako to doseči? Tudi o tem bomo govorili z udeleženci mesečnega srečanja in z našimi gosti.
Gostje mesečnega srečanja so skrbno izbrani in so v praksi že velikokrat dokazali, da znajo biti drugačni, inovativni na svojem področju. Z nami bodo Ranko Jelača (Telekom Slovenija), Darja Teržan (Atlantic Grupa) in Špela Žorž (Grey). Pridite, če želite biti bolj inovativni od svoje konkurence.
Mesečna srečanja DMS prirejamo v Ljubljani vsak zadnji ponedeljek v mesecu. Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga. Mesečna srečanja so odlična priložnost za pogovor s kolegi iz stroke, spoznavanje novih ljudi iz poslovnega sveta in raziskovanju trendov v nenehno spreminjajočem se svetu marketinga.