Zato je B2B konferenci, ki je potekala letos oktobra, zbranim predstavil nekaj zelo praktičnih primerov, za kaj vse lahko uporabljamo ChatGPT in podobna orodja:
1. Analiza konkurence, npr. oglasov, publikacij, materialov
Peter Mesarec je ChatGPT-ju v pregled ponudil tri oglase za družbena omrežja, lahko pa na enak način analiziramo tudi e-pošto, brošure, kataloge in druge marketinške materiale. ChatGPT zna izluščiti, kaj je v materialih dobrega in kaj slabega, kaj deluje, nato pa nam lahko na podlagi tega pripravi tudi več različic oglasa za naš produkt ter jih po potrebi tudi prevede v druge jezike.
2. Pisanje e-pošte: npr. zahvalna e-pošta po poslovnem obisku v tujem jeziku, splošna, začetna e-pošta za vzpostavljanje komunikacije v tujem jeziku
Pri tem lahko podamo opis prejemnika, pa kako naj tuj jezik zveni (strokovno, pogovorno ...)
3. Ustvarjanje objav za družbena omrežja: objave za LinkedIn, Facebook ….
Podati moramo natančna navodila, o čem želimo objavo, ChatGPT pa jo lahko opremi tudi z emotikoni, povezavo na spletno stran ter vsemi drugimi pomembnimi elementi.
4. Ustvarjanje grafik, slik.
Ustvari jih na podlagi naših opisov, saj je povezan z Dall-e 3. Slikovne podobe so bistveno boljše, kot smo bili vajeni pred nekaj meseci, je poudaril Peter Mesarec.
5. Razlage excel tabel
ChatGPT prepozna datoteko, prebere podatke in nas vpraša, katere vrste podatkov iz datoteke želimo interpretirati. Podatke lahko sam na novo poveže in iz tega izpelje ugotovitve.
6. Primerjava člankov
Ker ima dostop do spleta, lahko med seboj primerja različne članke, pripravi kratek opis in ključne prednosti ter na primer analizira, kateri bi bil vsebinsko bolj primeren za posamezno ciljno skupino. Spiše lahko tudi dodatno besedilo k izbranemu članku.
Googlov Bard lahko po besedah Petra Mesarca povežemo z Google orodji in aplikacijami, kot so Gmail, Google Drive in Google Docs, da lahko orodje analizira naše dokumente, jih spozna, se nauči o njihovi vsebini, pregleduje pogodbe, komunikacijo z naročniki, išče dokumente o določeni temi ...
Največja dodana vrednost uporabe GPT orodij je, da lahko ta orodja napolnimo z lastnim znanjem in si jih ustvarimo po svoji meri.« Peter Mesarec
Ustvarimo si lahko pogovornega robota po svoji meri, ki zna pripraviti prijavo na javni razpis, ustvariti metaoglase na podlagi preteklih oglasov, ki smo jih ustvarili ali pa zna pisati mesečna poročila, pripravljati ponudbe, vsebine …
Ob koncu je Peter Mesarec svetoval, da vsako jutro vašemu priljubljenemu GPT orodju postavite vprašanje. Ni nujno, da gre za poslovno temo. Predstavnikom B2B sveta svetuje, naj razmislijo, kako bi lahko velike jezikovne modele (LLM) vključili v svoje produkte, ki bodo tako postali veliko bolj uporabni.
Pri tem Peter Mesarec ni pozabil opozoriti, da sta zasebnost in varnost zelo pomembni vprašanji, saj zares ne vemo, kaj se zgodi s podatki, ki jih posredujemo GPT orodjem. Zato je treba orodja uporabljati v okolju plačanega dostopa ter pravih nastavitev, ki omogočajo, da podatki o našem podjetju ne odhajajo v zunanji sistem.
Zapis nastal na podlagi predavanja na B2B konferenci, ki jo vsako leto organizira DMS.