Prvi majski marketinški ponedeljek smo namenili iskanju novih tržnih priložnosti. To temo ste izbrali člani DMS. V goste pa smo povabili Mateja Goloba (CorpoHub) in Andraža Gaveza (Mojačokolada.si). S sogovornikoma smo govorili o tem, kako naj se marketingaš sploh loti iskanja novih priložnosti. Naj jih išče v spremembah izdelkov, storitev, tržnih kanalov, medijev?
Trgi so danes precej drugačni od stanja, ki je vladalo še v začetku leta 2020, saj se je vedenje kupcev v dveh mesecih močno spremenilo. Ne vemo, kaj bo z njihovimi »denarnicami«, a napovedi niso preveč optimistične ... torej bo treba biti še bolj inovativen. Kako in kje se tega lotiti? O tem sta svoje izkušnje s Primožem Hvalo delila naša gosta.
Vsem, ki razmišljate o tem, kaj se bo v prihodnjih tednih dogajalo z vašimi uporabniki in kakšne inovativne rešitve jim lahko ponudite za reševanje njihovih (novih) izzivov in potreb.
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka.