▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.
Na petih Jutranjih vpogledih se bomo pogovarjali z Matejem Praprotnikom, digitalcem, nagrajeni novinarjem, radijskim voditeljem in producentom. Matej je tudi pomočnik direktorja za strateška vprašanja na Radiu Slovenija. Je eden od najbolj zaslužnih za to, da je Radio Slovenija tehnološko in vsebinsko napreden radio, ki uveljavljene trende vpleta v svoj program.
V pogovoru bomo izvedeli več o medijskih in radijskih trendih. Matej nam bo med drugim razkril:
Kakšni so trendi na področju spremljanja medijskih vsebin?
Kaj se dogaja z mladimi uporabniki? Kaj jih pritegne (z vsebinskega in tehnološkega vidika)?
Katere so ključne tehnologije, ki bodo sokreirale prihodnost medijev?
Kakšen potencial imajo podcasti in kaj lahko še pričakujemo na tem področju?
Kako lahko vsebino na novo »zapakiramo« in s tem pridobimo nove uporabnike?
Kako si lahko (tradicionalni) medij, kot je radio, odpre možnosti v povsem novih segmentih?
Kako pripovedovati zgodbe, da bodo te pritegnile uporabnike?
Se raje posvetiti več vsebinam, ki so namenjene posameznim segmentom ali ustvarjati res kakovostne vsebine, ki bodo namenjene več ciljnim skupinam?
Jutranji pogovor z Matejem Praprotnikom bo potekal v četrtek, 18. marca, ob 9. uri na Zoomu.
Pomočnik direktorja za strateška vprašanja, Radio Slovenija
Matej Praprotnik je digitalec, nagrajeni novinar, radijski voditelj in producent. Prejemnik novinarske nagrade Čuvaj za izjemne dosežke (2015) ter nagrade WEBSI za digitalca leta (2017). Na Valu 202 je pokrival predvsem znanost in tehnologije. Leta 2010 je bil štipendist programa Innovation Journalism na Univerzi Stanford, v Kaliforniji. Po povratku na Radio Slovenija je prevzel vodenje digitalne prenove in začrtal smernice vseh radijskih spletnih aktivnosti. Leta 2017 je bil član žirije SOF-a. Je zagovornik javne radiotelevizije, aktivno pa se bori tudi za boljšo rabo javnega prostora. Junija 2022 je postal kolesarski župan Ljubljane. Naziv podeljuje nevladna organizacija BYCS iz Amsterdama.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.