Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na poletne serije Jutranjih vpogledov bomo povabili letošnje prejemnike nagrad Marketinške odličnosti. Za pogovor pa se dogovarjamo tudi s člani strokovne komisije. Vsem povabljenim bomo postavili čim več aktualnih strokovnih vprašanj in jih prosili, da z vami podelijo svoja znanja in izkušnje, ki so del nagrajenih projektov. Prepričani smo, da bomo slišali veliko koristnega. Zaradi poletnih oddihov je vrstni red spoznavanja zmagovalcev prilagojen.
Zato se nam pridružite in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V šesti epizodi bomo gostili Viktorijo Radojević Mavrič, direktorica marketinga v Mercatorju. S projektom Prenova lojalnostnega sistema Pika je postal Poslovni sistem Mercator letošnji zmagovalec nagrade Marketinška odličnost v podkategoriji Nov poslovni model in Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov. V obrazložitvi je komisija zapisala, da gre za izjemno kompleksen projekt, pri katerem je marketing odlično opravil svoje delo. Kako so se lotili transformacije, kakšno vlogo je imel pri tem marketing, nam bo Viktorija zaupala na jutranjem pogovoru.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.