V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo ... Na tokratnem članskem meetupu bomo iskali načine, kako pri digitalnih aktivnostih narediti korak naprej. Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi tri različna področja:
Po predstavitvah boste imeli svojo priložnost tudi udeleženci dogodka - z ostalimi udeleženci boste lahko delili svoj izziv in dobili različne ideje oz. možne rešitve. Tisti, ki ne boste delili svojih izzivov, pa se boste lahko »samo testirali«, kako bi se lotili teh izzivov vi sami. Mogoče se boste iz predlogov drugih kaj naučili.
Če imate izzive na področjih učinkovitega nastopa na digitalu, ste lepo vabljeni na drugi članski meetup v tem letu. Še posebej vabljeni, da nam pošljete svoj DIGITALNI izziv do ponedeljka 28. 2. do 12. ure … in mogoče dobite še isto popoldne ob 17. uri idejo za rešitev svoje težave.
Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga.
Članski meetupi so odlična priložnost za pogovor s kolegi iz stroke, spoznavanje novih ljudi iz poslovnega sveta in raziskovanju trendov v nenehno spreminjajočem se svetu marketinga.