Program

Dogodek

V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo ... Na tokratnem članskem meetupu bomo iskali načine, kako pri digitalnih aktivnostih narediti korak naprej. Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi tri različna področja:

  • Uroš Svenšek (Agencija 101): Kaj je naslednji korak pri ustvarjanju digitalnih vsebin?
    Kaj je dobra digitalna vsebina? Kako biti pri ustvarjanju digitalnih vsebin še boljši, drugačen? Kako k ustvarjanju vsebin za digital pristopiti celostno in prepletati vsebine skozi vse digitalne kanale? Ali je odgovor na izzive lastna vsebinska platforma?
  • Anida Krajina (Optiweb): Kako izboljšati lead generation kampanje?
    Kako priti do več kvalitetnih leadov in novih priložnosti v sedanji poplavi »lead generation« kampanj
  • Manca Šalehar (Wolt) in Leon Brenčič (iPROM): Kako je Wolt s strategijo »digitalno first« v dveh tednih povečal naročila za 7 %
    Kako lahko z »digital first« pristopom povečamo zavedanje o blagovni znamki in dosežemo visok samodejni priklic med ciljnimi potrošniki. Pojasnila bosta, zakaj je danes pomembno graditi lastne podatkovne silose in kako lahko s podatkovno gnanim oglaševanjem, izven okvirov »ograjenih vrtov«, povečamo učinkovitost oglaševalskih akcij.

Po predstavitvah boste imeli svojo priložnost tudi udeleženci dogodka - z ostalimi udeleženci boste lahko delili svoj izziv in dobili različne ideje oz. možne rešitve. Tisti, ki ne boste delili svojih izzivov, pa se boste lahko »samo testirali«, kako bi se lotili teh izzivov vi sami. Mogoče se boste iz predlogov drugih kaj naučili.

Če imate izzive na področjih učinkovitega nastopa na digitalu, ste lepo vabljeni na drugi članski meetup v tem letu. Še posebej vabljeni, da nam pošljete svoj DIGITALNI izziv do ponedeljka 28. 2. do 12. ure … in mogoče dobite še isto popoldne ob 17. uri idejo za rešitev svoje težave.

Članski meetup bo 28. februarja ob 17. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana; dvorana A).

Kaj je Članski meetup?

Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga.

Članski meetupi so odlična priložnost za pogovor s kolegi iz stroke, spoznavanje novih ljudi iz poslovnega sveta in raziskovanju trendov v nenehno spreminjajočem se svetu marketinga.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam