Kljub temu da so nagradne igre na spletu eno najbolj priljubljenih in najbolj pogosto uporabljenih orodij oglaševalcev, že ob površnem drsenju po časovnici katerekoli platforme naletimo na take, ki so zastavljene pomanjkljivo in zato ne bodo prinesle optimalnih rezultatov.
Na januarskem DMS Taktiku bo gostja Branka Bizjak Zabukovec, svetovalka za digitalne komunikacije na agenciji Futura DDB, pojasnila, kako pripraviti nagradno igro, s katero boste uresničili cilje in dosegali najboljše rezultate.
Na izobraževanju boste izvedeli:
DMS Taktik bo potekal v torek, 11. januarja, ob 14. uri preko Zooma.
DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu … Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.