Program

Dogodek

Kljub temu da so nagradne igre na spletu eno najbolj priljubljenih in najbolj pogosto uporabljenih orodij oglaševalcev, že ob površnem drsenju po časovnici katerekoli platforme naletimo na take, ki so zastavljene pomanjkljivo in zato ne bodo prinesle optimalnih rezultatov.

Na januarskem DMS Taktiku bo gostja Branka Bizjak Zabukovec, svetovalka za digitalne komunikacije na agenciji Futura DDB, pojasnila, kako pripraviti nagradno igro, s katero boste uresničili cilje in dosegali najboljše rezultate.

Na izobraževanju boste izvedeli:

  • Kako se razlikujejo nagradne igre, s katerimi želimo povečati vpletanje na družbenih omrežjih od tistih, s katerimi želimo pridobiti čim več e-naslovov?
  • Kakšne so nagradne igre, s katerimi želimo uporabnikom predstaviti svojo široko bero izdelkov?
  • Na kakšne načine lahko izbiramo nagrajence?
  • Kaj početi z lovci na nagrade?
  • Ali je potovanje na Sejšele dobra nagrada?
  • Kaj so najbolj nujni členi »Pravil in pogojev« nagradne igre?

DMS Taktik bo potekal v torek, 11. januarja, ob 14. uri preko Zooma.

Kaj je Taktik?

DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu … Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam