"Korona" je prinesla velike spremembe. Na splet je prišel nov segment uporabnikov, ki pred tem niso kupovali preko digitalnih kanalov, kar je neizogibno prineslo tudi spremembe v sami segmentaciji uporabnikov. Ali veste, kako lahko segmentacija na strateškem nivoju pripomore k bolj učinkovitemu marketingu in prodaji na spletu?
Na DMS webinarju si bomo ogledali plastično predstavitev segmentiranja uporabnikov in razmišljali, kako lahko s tem izboljšamo poslovne rezultate. Predstavili bomo postopek segmentacije uporabnikov in različne tipe segmentiranja uporabnikov. Skozi analizo vedenja posameznih skupin uporabnikov bomo spoznali, kako lahko s pomočjo teh podatkov prilagodimo komunikacijo in uporabniško izkušnjo novim segmentom uporabnikov. V našo družbo smo povabili Andraža Štalca (Red Orbit).
Vsebina je primarno namenjena tistim, ki se ukvarjate z digitalnim in performance marketing, webinar pa bo zagotovo zanimiv za vse navdušence nad digitalnim marketingom.