Ustvarjanje vsebine, ki bo takoj pritegnila bralce, ni preprosto. Naši predavatelji so prepričani, da lahko tudi vi postanete odlični ustvarjalci vsebin, saj so izkušnje in trud pomembnejše od talenta. Na oktobrskem izobraževanju Marketing TOPX bomo med drugim izvedeli:
Ana Ivandić, samostojna kreativna strateginja: KAKO ZASNOVATI DOBRO ZGODBO?
Samo zgodba ni dovolj, da pritegnemo pozornost. Če je sama sebi namen ali če odgovarja na napačna vprašanja oziroma nagovarja napačno ciljno skupino, bo verjetno ostala skrita kot šivanka v kopici sena. Kako jo torej zasnovati in ji dati pravo moč, da zaživi na ravni blagovne znamke, vsebine novičnika ali vsakodnevnega pogovora? Odgovore bomo iskali v različnih virih; od japonske filozofije Ikigaj do zgodbe junaka. Pogledali bomo celo v tarot karte ;)
Inga Batur, Zavarovalnica Triglav: USTVARJANJE VSEBIN JE TEK NA DOLGE PROGE
Zakaj ustvarjamo vsebino, kako in na kakšen način merimo njen učinek? V odgovoru na zadnji del vprašanja Inga Batur poudarja, da gre pri ustvarjanju vsebin za tek na dolge proge in da učinki morda niso vidni takoj ali pa jih je pogosto težko pripisati ravno določeni vsebini. Kljub temu je možno predstaviti rezultate in zagovarjati, zakaj to počnemo. Kako, bo predstavila skozi vsebinski portal Vse bo v redu, s katerim prek uporabnih vsebin na preprost način odgovarjajo na vprašanja, ki se s strankam pojavljajo ob iskanju in sklepanju zavarovanj ali uveljavljanju zavarovalnega kritja. Predstavila bo tudi načine, kako lahko z manj narediš več, in sicer kako je možno nastalo vsebino reciklirati, kako jo čim bolj izkoristiti in kako lahko tudi iz dopisa nastane zanimiv članek. In razložila, zakaj je za dobro (strokovno) vsebino pomembno sodelovanje širše ekipe.
Maja Burja, Luna \TBWA: VODNIK PO GALAKSIJI TEHNIK ZA SPODBUJANJE KREATIVNOSTI
Na zelo praktično usmerjeni mini delavnici bomo govorili o tem, kaj je lateralno razmišljanje in kako nam lahko pomaga pri ustvarjanju kreativnih vsebin. Spoznali bomo pet različnih tehnik za spodbujanje lateralnega razmišljanja, vsako od njih pa bomo tudi preizkusili na konkretnem primeru. Dotaknili se bomo še prednosti in potencialnih slabosti posamezne tehnike – predvsem pa se bomo zabavali. Samo brez panike!
Matej Praprotnik, Radio Slovenija: KAKO V TÉMI NAJDEMO ZGODBO?
Matej bo govoril o tem, kako pomembno je v širših aktualnih temah najti dobre zgodbe. Pripovedovanje zgodb je nekaj, kar človeka spremlja od samega začetka. A vse zgodbe niso zanimive in vsi pripovedovalci niso dobri. Na srečo obstajajo pravila, kako začeti, nadaljevati in končati zgodbe, sploh radijske. To je tudi rdeča nit oktobrskega Avdiofestivala v Cukrarni, ki ga je Radio Slovenija letos organiziral že drugič. Kako to, da je Slovenija postala radijsko središče vesolja? Kakšna je razlika med témo in zgodbo? Kaj je fokusni stavek? Morda kmalu izveste …
Svoje izkušnje nam bodo predstavili:
Marketing TOPX je poglobljeno izobraževanje o izbrani marketinški temi, ki vas bo opremilo s ključnimi znanji, brez katerih ne gre v marketinškem svetu. Strokovnjaki posamezno temo osvetlijo iz različnih zornih kotov ter ob tem predstavijo dobre prakse in uporabne primere. Prvi marketinški TOPX smo pripravili oktobra leta 2014 z naslovom Marketinški plan in marketinška učinkovitost. Od tedaj smo jih uspešno izvedli že več kot 40.