Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

Ustvarjanje vsebine, ki bo takoj pritegnila bralce, ni preprosto. Naši predavatelji so prepričani, da lahko tudi vi postanete odlični ustvarjalci vsebin, saj so izkušnje in trud pomembnejše od talenta. Na oktobrskem izobraževanju Marketing TOPX bomo med drugim izvedeli:

  • Kako izstopati v svetu, kjer se borimo za košček že tako razpršene pozornosti?
  • Kako z uporabnimi vsebinami na preprost način odgovarjamo na vprašanja uporabnikov?
  • Kaj je lateralno razmišljanje in kako nam lahko pomaga pri ustvarjanju kreativnih vsebin?
  • Kako z manj naredimo več, kako je mogoče nastalo vsebino reciklirati in jo čim bolj izkoristiti?
  • Kako v širši strokovni temi najti zgodbo?

Ana Ivandić, samostojna kreativna strateginja: KAKO ZASNOVATI DOBRO ZGODBO?

Samo zgodba ni dovolj, da pritegnemo pozornost. Če je sama sebi namen ali če odgovarja na napačna vprašanja oziroma nagovarja napačno ciljno skupino, bo verjetno ostala skrita kot šivanka v kopici sena. Kako jo torej zasnovati in ji dati pravo moč, da zaživi na ravni blagovne znamke, vsebine novičnika ali vsakodnevnega pogovora? Odgovore bomo iskali v različnih virih; od japonske filozofije Ikigaj do zgodbe junaka. Pogledali bomo celo v tarot karte ;)

Inga Batur, Zavarovalnica Triglav: USTVARJANJE VSEBIN JE TEK NA DOLGE PROGE

Zakaj ustvarjamo vsebino, kako in na kakšen način merimo njen učinek? V odgovoru na zadnji del vprašanja Inga Batur poudarja, da gre pri ustvarjanju vsebin za tek na dolge proge in da učinki morda niso vidni takoj ali pa jih je pogosto težko pripisati ravno določeni vsebini. Kljub temu je možno predstaviti rezultate in zagovarjati, zakaj to počnemo. Kako, bo predstavila skozi vsebinski portal Vse bo v redu, s katerim prek uporabnih vsebin na preprost način odgovarjajo na vprašanja, ki se s strankam pojavljajo ob iskanju in sklepanju zavarovanj ali uveljavljanju zavarovalnega kritja. Predstavila bo tudi načine, kako lahko z manj narediš več, in sicer kako je možno nastalo vsebino reciklirati, kako jo čim bolj izkoristiti in kako lahko tudi iz dopisa nastane zanimiv članek. In razložila, zakaj je za dobro (strokovno) vsebino pomembno sodelovanje širše ekipe.

Maja Burja, Luna \TBWA: VODNIK PO GALAKSIJI TEHNIK ZA SPODBUJANJE KREATIVNOSTI

Na zelo praktično usmerjeni mini delavnici bomo govorili o tem, kaj je lateralno razmišljanje in kako nam lahko pomaga pri ustvarjanju kreativnih vsebin. Spoznali bomo pet različnih tehnik za spodbujanje lateralnega razmišljanja, vsako od njih pa bomo tudi preizkusili na konkretnem primeru. Dotaknili se bomo še prednosti in potencialnih slabosti posamezne tehnike – predvsem pa se bomo zabavali. Samo brez panike!

Matej Praprotnik, Radio Slovenija: KAKO V TÉMI NAJDEMO ZGODBO?

Matej bo govoril o tem, kako pomembno je v širših aktualnih temah najti dobre zgodbe. Pripovedovanje zgodb je nekaj, kar človeka spremlja od samega začetka. A vse zgodbe niso zanimive in vsi pripovedovalci niso dobri. Na srečo obstajajo pravila, kako začeti, nadaljevati in končati zgodbe, sploh radijske. To je tudi rdeča nit oktobrskega Avdiofestivala v Cukrarni, ki ga je Radio Slovenija letos organiziral že drugič. Kako to, da je Slovenija postala radijsko središče vesolja? Kakšna je razlika med témo in zgodbo? Kaj je fokusni stavek? Morda kmalu izveste …

Svoje izkušnje nam bodo predstavili:

  • Ana Ivandić ima v marketingu že več kot 30 let izkušenj. Kot tekstopiska, kreativna direktorica in komunikacijska strateginja je delala v agencijah Formitas BBDO, Innovatif in Shift. Izkušnje pa ima tudi iz digitalnega založništva. Danes dela kot samostojna kreativna strateginja in kot energijska terapevtka. Pravi, da je med tema dvema svetovoma velik presek. Pomemben skupni imenovalec je razumevanje psihologije in vzorcev vedenja, pri čemer moraš znati prisluhniti tako znanju in razumu kot instinktu ter srcu.
  • Inga Batur je vodja oddelka za upravljanje vsebine pri Zavarovalnici Triglav, s svojo ekipo skrbi za ustvarjanje učinkovite digitalne vsebine in za kanale družbenih medijev zavarovalnice. Začela je kot ustvarjalka vsebine, danes pa je odgovorna urednica portala Vse bo v redu. V prostem času upravlja družinski počitniški blog, izdala je tri knjige, njeni članki pa so bili med drugim objavljeni v Huffington Postu in Elle.
  • Maja Burja je tekstopiska na Luni \TBWA, kjer snuje komunikacijske kampanje za Laško, Donat, Krko, Delo, STO in Turizem Ljubljana. Uživa v žongliranju z besedami ter iskanju rešitev za marketinške probleme in razlaganju ljudem, zakaj so za kreativnost pomembnejše izkušnje kot talent. Svoje izkušnje je najprej pridobivala v Študentski sekciji PRSS in ŠOU v Ljubljani, pri Dunking Devils.
  • Matej Praprotnik je pomočnik direktorja Radia Slovenija, ki skrbi za digitalne storitve, razvoj spleta in podcastov. Je dolgoletni radijski voditelj in novinar, vodil je prvi oddaji Frekvenca X in Odbita do bita, ki sta kasneje postala odlična podcasta. Prav Matej Praprotnik je eden najzaslužnejših za to, da so radijske oddaje RTV Slovenija našle nov dom v digitalnem svetu ter postale novi produkti. Je zagovornik javne radiotelevizije, aktivno pa se bori tudi za boljšo rabo javnega prostora. Junija 2022 je postal kolesarski župan Ljubljane. Naziv podeljuje nevladna organizacija BYCS iz Amsterdama.
Pridružite se nam na Marketing TOPXu v ponedeljek, 16. oktobra, ob 9.00 v Kristalni palači (BTC).

Marketing TOPX je poglobljeno izobraževanje o izbrani marketinški temi, ki vas bo opremilo s ključnimi znanji, brez katerih ne gre v marketinškem svetu. Strokovnjaki posamezno temo osvetlijo iz različnih zornih kotov ter ob tem predstavijo dobre prakse in uporabne primere. Prvi marketinški TOPX smo pripravili oktobra leta 2014  z naslovom Marketinški plan in marketinška učinkovitost. Od tedaj smo jih uspešno izvedli že več kot 40.

Marketing TOPX bo v ponedeljek, 16. oktobra, ob 9.00 v Kristalni palači.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam