Kako doseči navijaško evforijo, ki traja tudi v času, ko ni največjih tekmovanj? Kako poskrbeti, da se govori o športu, klubu, igralcih tudi, ko niso svetovni, evropski prvaki oz. ko se ne borijo za odličja?
Slovenci smo znani kot strastni navijači, ko športniki dosegajo mednarodne uspehe. Pripravljeni smo porabiti mesečni zaslužek, da bi svoje športnike spremljali v odločilnih bojih v živo. »Romamo« v Francijo na kolesarske etape, v Istanbul na košarkarsko tekmo, v Pariz na odbojko … Celo v športih, ki jih sicer le redko spremljamo tekom leta. Ampak, ko ni rezultatov, tudi navdušenje nad spremljanjem športa in športnikov upade.
Kaj narediti, da bi zadržali navdušenje nad določenim športom, določeno ekipo? Kako to počnejo izven Slovenije? Zakaj so nogometne tekme in drugi športni dogodki obiskani tudi, ko domači športniki ne dosegajo najvišjih rezultatov? Odgovore na ta vprašanja bomo iskali skupaj z gosti Enzom Smrekarjem (Atlantic Grupa), Tomažem Ambrožičem (SportMediaFocus) in drugimi. Pogovor bo moderiral Tilen Trotovšek.
Tema je aktualna tudi za marketingaše, ki niso del športne panoge, saj enako situacijo lahko doživljamo v odnosu do svojih kupcev. Kako zadržati njihovo pozornost, navdušenje tudi takrat, ko ne lansiramo novega izdelka, ko naša znamka ni povsem v trendu, ko nimamo oglaševalske kampanje … Kako zagotoviti vključenost in navdušenje svojih kupcev?