Program

Dogodek

Doslej smo na novih digitalnih dogodkih DMS govorili o eksploziji spletnih trgovin, obnašanju naših uporabnikov, tokrat pa smo osvetlili nekoliko širšo sliko in skušali ugotoviti, kaj se trenutno dogaja na svetovnih trgih in kako se podjetja temu prilagajajo.

Gostje

Denis Oštir (Gorenje) na marketinški torek prinaša spoznanja iz panoge, ki jo je trenutna situacija precej spremenila. Ker podjetje Gorenje spada v skupino kitajskega giganta Hisense, je na dogodku ocenil tudi dogajanje na mednarodnih trgih, skupaj pa smo nato ugotavljali, katere bodo spremembe v mednarodnem gospodarskem okolju, ki bodo najbolj vplivale na slovenska podjetja.

Žiga Novak (Orehov gaj) je pokazal, kaj lahko organizatorji dogodkov naredijo v obdobju, ko je to področje pravzaprav ugasnilo. Kakšne so alternative za organizatorje dogodkov? Obstajajo kakšni primeri dobre prakse podjetij, ki so na tem področju našle nove prijeme, s katerimi lažje "preživljajo" trenutno situacijo? Je res edina rešitev, da se preselimo "na čakanje" in upamo, da vse čim hitreje mine?

Matjaž Vračko (A1) prinaša izkušnje telekomunikacijske panoge. Spoznali smo, kaj je podjetje A1 že spremenilo na področju marketinških aktivnosti, katere nove storitve zagotavljajo svojim uporabnikom, kako se obnašajo njihove virtualne trgovine in kako uspešni so virtualni dogodki ...

Komu je dogodek namenjen?

Za vse, ki aktivno iščete nove načine, kako zagotavljati vrednost za svoje uporabnike v trenutnih razmerah. K branju zapisa pogovora vabljeni tudi vsi, ki vas zanima, kako se spreminjajo določeni trgi in panoge in kako bodo te spremembe vplivale na življenje in delo marketingašev.

Posnetek Marketinškega ponedeljka je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Podroben vsebinski povzetek marketinškega ponedeljka lahko preberete na povezavi.
Kaj so marketinški ponedeljki?

Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!

Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka. Na dogodek lahko povabite tudi prijatelja, ki ni član DMS. :)

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam