Tokrat se bomo posvetili taktikam spletne prodaje - kako postaviti spletno trgovino in kateri so ključni dejavniki za uspeh? Poglobili se bomo v pričakovanja kupcev v 2022 in se učili iz napak trgovcev v času epidemije. Na praktičnih primerih bomo postavili strategijo za spletno prodajo in pregledali izzive in priložnosti spletnih trgovcev. Z nami bodo Andraž Štalec (Red Orbit), Matjaž Robinšak (Valicon), Luka Godec (Red Orbit) in Katjuša Gajser (Harvey Norman).
Vabljeni, da se nam pridružite na poglobljen uvid v dobre (posodobljene) prakse spletne prodaje.
Andraž Štalec, Red Orbit: E-commerce ekosistem – celostni pogled in prihodnji trendi
Matjaž Robinšak, Valicon: Spletno nakupovanje v 2021 in pričakovanja v 2022
Konzorcij partnerjev iPROM, Valicon in Ceneje.si je ob izteku leta 2021 izvedel raziskavo Shopper’s Mind 2021 o spletnih nakupnih navadah Slovencev, ki kaže trende razvoja spletne trgovine ter tudi, kako je covid-19 vplival na slovenskega uporabnika in intenzivnost spletnega nakupovanja.
Rezultati raziskave so vezani izključno na izkušnjo in percepcijo končnega uporabnika, ne gre za oceno tržnih deležev spletnih trgovcev ali ocen velikosti spletne trgovine kot celote.
Luka Godec, Red Orbit: Napake trgovcev v času epidemije in kaj se iz njih lahko naučimo
Redkokdaj v moderni zgodovini se je zgodilo, da je en globalni dogodek tako močno zatresel določeno industrijo, kot se je to zgodilo ob pojavu epidemije covid-19. Leta 2020 smo opazili izjemen porast novih spletnih trgovin. Iskanje po pojmu “spletna trgovina” se je v prvem 'lockdownu' povečalo za osupljivih 500 %. Če je razvoj spletnih trgovin do aprila 2020 potekal mirno in organsko, smo tisto pomlad doživeli rast na steroidih.
Andraž Štalec, Red Orbit: Strategije in taktike do uspešne rasti E-trgovine
Katjuša Gajser, Harvey Norman: Izzivi in priložnosti trgovcev na spletu