Program

Izobraževanje

Tokrat se bomo posvetili taktikam spletne prodaje - kako postaviti spletno trgovino in kateri so ključni dejavniki za uspeh? Poglobili se bomo v pričakovanja kupcev v 2022 in se učili iz napak trgovcev v času epidemije. Na praktičnih primerih bomo postavili strategijo za spletno prodajo in pregledali izzive in priložnosti spletnih trgovcev. Z nami bodo Andraž Štalec (Red Orbit), Matjaž Robinšak (Valicon), Luka Godec (Red Orbit) in Katjuša Gajser (Harvey Norman).

Vabljeni, da se nam pridružite na poglobljen uvid v dobre (posodobljene) prakse spletne prodaje.

Andraž Štalec, Red Orbit: E-commerce ekosistem – celostni pogled in prihodnji trendi

  • Kaj pomeni postavitev trgovine na spletu?
  • Kateri so ključni dejavniki za uspeh, ko je trgovina že vzpostavljena?
  • Ključni trendi, ki se nakazujejo na področju spletne prodaje.

Matjaž Robinšak, Valicon: Spletno nakupovanje v 2021 in pričakovanja v 2022
Konzorcij partnerjev iPROM, Valicon in Ceneje.si je ob izteku leta 2021 izvedel raziskavo Shopper’s Mind 2021 o spletnih nakupnih navadah Slovencev, ki kaže trende razvoja spletne trgovine ter tudi, kako je covid-19 vplival na slovenskega uporabnika in intenzivnost spletnega nakupovanja.

  • Koliko je spletnih kupcev?
  • Kaj kupujemo?
  • Na kakšne načine nakupujemo in kakšne so naše značilnosti v nakupnem odločanju?

Rezultati raziskave so vezani izključno na izkušnjo in percepcijo končnega uporabnika, ne gre za oceno tržnih deležev spletnih trgovcev ali ocen velikosti spletne trgovine kot celote.

Luka Godec, Red Orbit: Napake trgovcev v času epidemije in kaj se iz njih lahko naučimo
Redkokdaj v moderni zgodovini se je zgodilo, da je en globalni dogodek tako močno zatresel določeno industrijo, kot se je to zgodilo ob pojavu epidemije covid-19. Leta 2020 smo opazili izjemen porast novih spletnih trgovin. Iskanje po pojmu “spletna trgovina” se je v prvem 'lockdownu' povečalo za osupljivih 500 %. Če je razvoj spletnih trgovin do aprila 2020 potekal mirno in organsko, smo tisto pomlad doživeli rast na steroidih.

  • S kakšnimi prijemi so se lotili trgovci bliskovite spremembe v svetu, ki jo je prinesla epidemija?
  • Kakšne izzive in priložnosti je prinesla s seboj?
  • S katerimi praksami s(m)o zmagali, katere pa bi bilo bolje čimprej ukiniti in pustiti za seboj?
  • In ne nazadnje, kakšno strategijo spletne prodaje ubrati zdaj?

Andraž Štalec, Red Orbit: Strategije in taktike do uspešne rasti E-trgovine

  • Praktične izkušnje pri postavitvi strategije za spletno prodajo.
  • Različne taktike iz prakse.
  • Pasti, ki se jim je dobro izogniti - tako s stališča marketinga kot širše.

Katjuša Gajser, Harvey Norman: Izzivi in priložnosti trgovcev na spletu

  • Vloga spletne trgovine pri klasičnem trgovcu.
  • Kako vodja marketinga pri svojem delu združuje oboje?
  • Kaj to pomeni glede interne organizacije?
  • Kako se lotiti širitve na nove, tuje trge?
Marketing TOPX bo v sredo, 23. marca, ob 16. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana).

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam