Program

Izobraževanje

Na novembrskem DMS Praktikumu bomo temeljito preučili korake izbire pravega kandidata v marketingu.

V začetku se bomo osredotočili na pozicijo marketinga v podjetju, saj je prav od te odvisno, kakšnega kandidata privabljate in želite v podjetju. Marketing je obraz vsakega podjetja, saj ustvarja, usklajuje in realizira vse aktivnosti blagovnih znamk, ki predstavljajo podjetje. In ta pozicija se je v času C-19 še izostrila in okrepila.

Pregledali bomo, katere funkcionalne marketinške kompetence in znanja potrebuje marketing in kakšna je njihova pomembnost glede na različne marketinške poklice. Največji fokus bo v tem delu namenjen voditeljskim kompetencam, posvetili se bomo gradnji vpliva in reputacije funkcije ter posameznika. Skupaj bomo pregledali, kako gradimo vpliv in moč, zakaj je pomembno najti pravega mentorja in kakšna je vloga ostalih oddelkov. Z različnimi primeri in vajami se bomo dotaknili, kako vodja v marketingu gradi vpliv interno - pri vodstvu, kako vzpodbuja sodelovanje z ostalimi funkcijami in posamezniki, ter eksterno – s potrošniki in s splošno javnostjo.

Pogledali bomo, kako vam lahko pri gradnji kompetenc pomaga HR, zakaj sta marketing in HR ključni funkciji v podjetju in kako lahko najbolje sodelujeta.

Na koncu se bomo dotaknili korakov izbire pravega kandidata, kaj vse vpliva na postopek in katere stvari moramo upoštevati, da bomo dobili v ekipo najboljšega kandidata, ki ima ustrezno funkcionalno znanje in pravo naravnanost.

V sredo, 4. novembra, nas bosta skozi predavanje vodili Aleksandra Kregar in Maša Žilevski (Competo). Predavateljici bosta skozi vsebino predstavili, kaj vse imata skupnega Marketing in HR, kako uspeh ene funkcije vpliva na uspeh druge in kako je pri obeh pomembno graditi zavedanje, da je osredotočenost podjetja na stranko mogoča le takrat, ko je podjetje najprej osredotočeno na svoje zaposlene.

DMS Praktikum bo v sredo, 4. novembra, ob 14:00. Dogodek bo potekal preko spleta oziroma digitalno "v živo"!
Kaj je DMS Praktikum?

Praktikum je najbolj svež format dogodkov Društva za marketing Slovenije, s katerim odgovarjamo na potrebo članov po še bolj poglobljenem spoznavanju različnih kompetenc.

Gre za poglobljene 4-urne delavnice za urjenje konkretnih veščin. Na teh poglobljenih izobraževanjih bodo udeleženci na konkretnih primerih spoznavali določene principe, orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabijo pri svojem delu. Delavnice vodijo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih poleg znanja in izkušenj odlikujejo tudi odlične predavateljske / mentorske / svetovalne sposobnosti.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam