Program

Dogodek

Tokratni marketinški ponedeljek smo namenili vložkom v komunikacijske aktivnosti oziroma medije. Pogledali smo, kako so se komunikacijske aktivnosti preoblikovale v zadnjem mesecu, kateri mediji so rasli in kateri padali, katere kategorije so povečale investicije, katere znižale …

Nato smo se obrnili proti mesecem, ki prihajajo. Kdaj povečati vložke, v katere formate in medije? Kako reagirati, če se denarnice kupcev zapirajo? Kdaj investiramo v Instagram ali Facebook in kdaj v direktni mailing? To je nekaj tem, o katerih smo govorili z Alino Žugelj Pikalo (Pristop Media) in Leonom Brenčičem (iPROM).

Posnetek Marketinškega ponedeljka je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Podroben vsebinski zapis lahko preberete na povezavi.
Kaj so marketinški ponedeljki?

Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!

Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam