Tokratni marketinški ponedeljek smo namenili vložkom v komunikacijske aktivnosti oziroma medije. Pogledali smo, kako so se komunikacijske aktivnosti preoblikovale v zadnjem mesecu, kateri mediji so rasli in kateri padali, katere kategorije so povečale investicije, katere znižale …
Nato smo se obrnili proti mesecem, ki prihajajo. Kdaj povečati vložke, v katere formate in medije? Kako reagirati, če se denarnice kupcev zapirajo? Kdaj investiramo v Instagram ali Facebook in kdaj v direktni mailing? To je nekaj tem, o katerih smo govorili z Alino Žugelj Pikalo (Pristop Media) in Leonom Brenčičem (iPROM).
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji.