Marketinška avtomatizacija je že dobila podoben status kot digitalna transformacija - priljubljen "buzzword", o katerem vsi zelo radi govorimo, ko pride do izvedbe, pa se običajno zatakne. Zakaj? Zato ker marketinška avtomatizacija veliko stvari obljubi in še več zmore, a le, če vanjo vložimo veliko premisleka, dela in ja - truda. In to ne enkrat, pač pa znova in znova.
Na izobraževanju DMS Taktik se bomo marketinške avtomatizacije lotili zelo operativno in razbili nekaj mitov, ki so se razširili, odkar smo v slovenski marketinški skupnosti prvič slišali zanjo. Katere mite imamo v mislih?
Marketinška avtomatizacija je lahko naš največji pomočnik in zaveznik, ni pa vsemogočna. Tudi ta mit o neskončni zmogljivosti bomo razbili, saj se je marsikdo ravno zaradi tega ustraši. Po koncu tega srečanja ne boste tega orodja le bolje razumeli, pač pa boste imeli akcijski načrt, kako ga vpeljati v vašo organizacijo, kako ga praktično uporabljati in kako z njim dosegati oprijemljive rezultate. Izobraževanje bo vodila digitalna strateginja Jerneja Faletič (Renderspace).
Na predavanje vabimo vse marketingaše, ki vas navdušujejo digitalna orodja na področju marketinške avtomatizacije. Vabljeni vsi, ki bi radi bolje spoznali to področje.