Program

Izobraževanje

Marketinška avtomatizacija je že dobila podoben status kot digitalna transformacija - priljubljen "buzzword", o katerem vsi zelo radi govorimo, ko pride do izvedbe, pa se običajno zatakne. Zakaj? Zato ker marketinška avtomatizacija veliko stvari obljubi in še več zmore, a le, če vanjo vložimo veliko premisleka, dela in ja - truda. In to ne enkrat, pač pa znova in znova.

Na izobraževanju DMS Taktik se bomo marketinške avtomatizacije lotili zelo operativno in razbili nekaj mitov, ki so se razširili, odkar smo v slovenski marketinški skupnosti prvič slišali zanjo. Katere mite imamo v mislih?

Marketinška avtomatizacija:
  • je avtomatično pošiljanje elektronskih sporočil in samo to.
  • je enostavnejša kot ročno opravljanje enakih nalog.
  • je primerna samo za velika podjetja.
  • ni dovolj osebna.
  • zahteva veliko tehničnega znanja.
  • je praktično enaka kot CRM-orodje.
  • je orodje, ki ga nastaviš enkrat, potem pa se s tem ni treba več ukvarjati.
Izobraževanje DMS Taktik bo v torek, 9. marca, med 15:00 in 16:00.

Marketinška avtomatizacija je lahko naš največji pomočnik in zaveznik, ni pa vsemogočna. Tudi ta mit o neskončni zmogljivosti bomo razbili, saj se je marsikdo ravno zaradi tega ustraši. Po koncu tega srečanja ne boste tega orodja le bolje razumeli, pač pa boste imeli akcijski načrt, kako ga vpeljati v vašo organizacijo, kako ga praktično uporabljati in kako z njim dosegati oprijemljive rezultate. Izobraževanje bo vodila digitalna strateginja Jerneja Faletič (Renderspace).

Komu je izobraževanje namenjeno?

Na predavanje vabimo vse marketingaše, ki vas navdušujejo digitalna orodja na področju marketinške avtomatizacije. Vabljeni vsi, ki bi radi bolje spoznali to področje.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam