Ko določeno stvar izboljšamo, prenovimo, posodobimo, za novo verzijo radi uporabimo izraz 2.0. COVID-19 bo v določenih segmentih močno ohladil raven potrošnje, marsikatera kategorija bo na udaru ohladitve, zmrzali ali celo zaledenitve. Uporabnik se bo spremenil, se že spreminja in ima drugačne prioritete ter izzive kot pred dvema mesecema. V naši stroki dobro vemo, kaj to pomeni, spremeniti se morata tudi marketing in prodaja. Nove verzije marketinga in prodaje ne bomo poimenovali marketing in prodaja 2.0, ampak kar marketing in prodaja 2.19 - marketing in prodaja v novi realnosti po obdobju koronavirusa.
Kako naj torej reagirata marketing in prodaja? Kaj moramo premisliti, da bomo vedeli, ali smo na varni strani nevihte, ki prihaja?
Na virtualnem Marketing TOPX izobraževanju smo sestavili opomnik, kaj vse naj marketingaš in prodajalec naredita, da bo njuna znamka pripravljena na prihajajoče ohlajanje. Kaj moramo vedeti o obnašanju kupcev? Kaj moramo narediti s svojimi izdelki ali storitvami? Kako naj pripravimo cenovno politiko? Kje naj iščemo nove priložnosti za svoje izdelke ali znamko? Bomo morali popolnoma spremeniti »value proposition«?
V ponedeljek, 15. junija smo s Primožem Hvalo pregledali več kot 50 vprašanj, ki si jih mora(ta) v tem trenutku postaviti marketingaš in prodajalec. Se vam zdi 50 vprašanj prevelik zalogaj? Če si jih ne boste postavili sami, vam jih bodo postavili kupci in vaša konkurenca ... Bolje dvigniti glavo in sprejeti izziv, kot držati glavo v pesku in čakati, da gre nevihta mimo.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanima, kako naj se marketing in prodaja pripravita na prihajajoče negotovo obdobje. Dogodek je namenjen članom DMS, v okviru izbranega nivoja članstva, in je zanje brezplačen.
Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih z nami delijo vrhunski strokovnjaki, so zagotovilo za temeljito osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.