Program

Izobraževanje

EBITDA, ROI, denarni tok, prihodki, stroški, marže. Besede, ki so zelo pomembne za delo marketingašev, a se v marketingu z njimi pogosto neradi ukvarjamo. Finance in marketing sta v številnih podjetjih oddelka, ki težko najdeta skupni jezik. In na januarskem Marketing TOPX izobraževanju bomo skušali to vrzel premostiti s pomočjo strokovnjaka, ki odlično razume finance, hkrati pa zelo dobro govori tudi marketinški jezik.

Lovro Gruden bo predaval o tem, kateri finančni podatki so za marketingaše najpomembnejši, kako jih zbiramo in kaj lahko iz njih razberemo. Pomagal nam bo pri tem, da izračunamo profitabilnost naših produktov in ugotovimo, kateri so tisti produkti, ki podjetju prinašajo največ denarja ter zahtevajo našo posebno pozornost. Pojasnil bo tudi, kako marketingaš z razumevanjem finančnega jezika in finančnih podatkov izboljša svojo pozicijo v pogajanjih z ostalimi oddelki in vodstvom podjetja. Poslovni svetovalec bo na voljo tudi za vsa vaša vprašanja na temo povezovanja marketinga in financ.

Januarsko Marketing TOPX izobraževanje bo v sredo, 22. januarja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, dvorana A).

Vabimo vas, da za "pokušino" preberete zapis s predavanja, ki ga je Lovro Gruden na Marketing TOPX izobraževanju pripravil v letu 2017.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam