Program

Izobraževanje

Raziskovanje trga se je v zadnjih letih precej spremenilo, postalo je hitrejše, v večji meri uporablja vedenjske podatke, strojno učenje, umetno inteligenco …

Na novembrskem Marketing TOPX bomo govorili o spremembah, ki so jih v zadnjih letih na področje marketinških raziskav in analiz prinesle na eni strani digitalne tehnologije ter na drugi večje zahteve potrošnikov in regulatorjev glede transparentnosti in nadzora nad prakso zbiranja podatkov in varovanja zasebnosti.  Za ustrezne analitične podpore za marketinško odločanje so potrebna znanja in povezovanje različnih disciplin.

Kakšna je pri tem vloga marketinga v podjetju?

Z marketinškimi raziskavami in analitiko že dolgo ne razumemo več samo anket in fokusnih skupin.  Seznanili se bomo s tem, kako uspešna podjetja uporabljajo marketinške analitiko za identifikacijo tržnih priložnosti in za sprejemanje marketinških odločitev.

Pregledali bomo tudi nekatera orodja in analitične metode, ki lahko predstavljajo konkurenčno prednost pri sprejemanju marketinških odločitev, npr. napovedni modeli in analiza v realnem času ter uporaba strojnega učenja in umetne inteligence za izboljšanje izkušnje potrošnikov, ter s tem odpirali pogled v prihodnost na tem področju.

  • Uvod v izobraževanje bo pripravila dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta, UL).
  • Janko Hočevar (Aragon) bo predstavil, zakaj je raziskovanje pomembno in zakaj so tržne raziskave predvsem stvar ljudi,.
  • Tomaž Tomšič (iPROM) in Matjaž Robinšak (Valicon) bosta na konkretnem primeru predstavila realno-časovno povezovanje analitike in ciljano posredovanje vsebin.
  • Anja Arhar (Outfit7) bo predstavila, kako Outfit7 vključuje raziskave in podatke v svoje odločitve, s poudarkom na integraciji in vrednosti raziskovanja uporabniške izkušnje.
  • Tamara Vilhar (Atlantic Grupa) bo govorila o pomembnosti raziskav znotraj celotnega marketinškega spleta in obvladovanju podatkov v njihovem podjetju.
  • Borut Olenik (Zavarovalnica Triglav) bo vse skupaj povezal in govoril o širšem pogledu na podatke in analitiko, o pomembnosti podatkov in njihovi uporabi.
Izobraževanje bo v torek, 23. novembra, med 16:00 in 19:00.

Vsa mesta za izobraževanje so zasedena.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam