Raziskovanje trga se je v zadnjih letih precej spremenilo, postalo je hitrejše, v večji meri uporablja vedenjske podatke, strojno učenje, umetno inteligenco …
Na novembrskem Marketing TOPX bomo govorili o spremembah, ki so jih v zadnjih letih na področje marketinških raziskav in analiz prinesle na eni strani digitalne tehnologije ter na drugi večje zahteve potrošnikov in regulatorjev glede transparentnosti in nadzora nad prakso zbiranja podatkov in varovanja zasebnosti. Za ustrezne analitične podpore za marketinško odločanje so potrebna znanja in povezovanje različnih disciplin.
Kakšna je pri tem vloga marketinga v podjetju?
Z marketinškimi raziskavami in analitiko že dolgo ne razumemo več samo anket in fokusnih skupin. Seznanili se bomo s tem, kako uspešna podjetja uporabljajo marketinške analitiko za identifikacijo tržnih priložnosti in za sprejemanje marketinških odločitev.
Pregledali bomo tudi nekatera orodja in analitične metode, ki lahko predstavljajo konkurenčno prednost pri sprejemanju marketinških odločitev, npr. napovedni modeli in analiza v realnem času ter uporaba strojnega učenja in umetne inteligence za izboljšanje izkušnje potrošnikov, ter s tem odpirali pogled v prihodnost na tem področju.
Vsa mesta za izobraževanje so zasedena.