Program

Dogodek

Marketinški zajtrki so dogodki, na katerih želimo s člani DMS navdihujoče začeti dan. Jutro začnemo z neformalnim druženjem ob rogljičku in kavi, nadaljujemo z vodenim pogovorom z navdihujočo osebo iz slovenske marketinške in poslovne javnosti, po pogovoru pa v sproščenem vzdušju delimo dobre prakse in misli.

Slovenska zgodba, ki navdušuje na globalnem trgu – navdih za marketingaše

Podjetje EKWB iz Komende je pred 15 leti ustanovil Jeseničan Edvard König. EKWB je okrajšava za Edvard König Water Blocks. Začeli so kot proizvajalci hladilnih sistemov za računalnike, pred dvema letoma so ponudbo razširili še na igričarske računalnike, letos še delovne postaje in vstopajo na trg avtonomnih vozil. Z izvozom ustvarijo 99 odstotkov prihodkov in prodajno mrežo imajo razvito v kar 139 državah.  Lani so v primerjavi s predlani prodajo povečali za 50 odstotkov in tudi za letos napovedujejo nadaljnjo več kot 50-odstotno rast prodaje. Lani so na novo zaposlili 64 sodelavcev, letos jih bodo 96, tako da jih bo konec leta že 250.

EKWB so tudi letošnji Zmagovalci slovenskega izvoza. Komisija je zapisala »Podjetje EKWB nas je navdušilo s hitro in impresivno rastjo, z globalno prisotnostjo ter z močnim poudarkom na grajenju blagovne znamke od vsega začetka. Svojo konkurenčno prednost gradi na tesnem sodelovanju s kupci, ki jih navdušuje z visoko kakovostjo, z novimi produkti (na leto predstavi preko 170 novih produktov oziroma rešitev), s stalnimi izboljšavami, z dovršenim industrijskim dizajnom in z odlično podporo.« In o tem se bomo pogovarjali z Matjažem Krčem, solastnikom odgovornim za poslovni razvoj podjetja.

Na zajtrku bomo govorili o tem, kaj za njih pomeni tesno sodelovanje s kupci, kako to počno v praksi, kako uspejo vsako leto lansirati toliko novosti, katere so uspešne, kaj so se naučili iz napak, kaj za njih pomeni odlična podpora in kako jo izvajajo v praksi, kako gradijo mednarodno prodajo, zakaj so se odločili za vstop v panogo avtonomnih vozil in kakšne marketingaše vidijo v svoji ekipi.

Pridružite se nam In spoznajte ozadje slovenske zgodbe, ki bo še naprej imela vedno večji globalni pečat.

Novembrski marketinški zajtrk bo v sredo, 24. novembra, med 8:15 in 9:30 preko Zooma.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam