Program

Dogodek

Gost pomladnega marketinškega zajtrka bo Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Peter Čas je vodenje Steklarne Hrastnik prevzel avgusta 2017 in pod njegovim vodstvom je steklarna še utrjevala svojo pozicijo v nišnem segmentu največje kakovosti stekla. Velik pomen dajejo izobraževanju zaposlenih, za podjetje je strateškega pomena pospešen prehod v digitalizacijo, robotizacijo in avtomatizacijo proizvodnih procesov, širitev lastne prodajne mreže ... O uspešnosti teh usmeritev pričajo poslovni rezultati - petodstotni dvig celotnih prihodkov v letu 2018 na 60,5 milijona evrov in povečanje čistega dobička za skoraj petino na 7,8 milijona evrov v primerjavi z letom 2017.

Z gostom se bomo pogovarjali o tem, kako kot menedžer pristopa k uvajanju sprememb v poslovanje podjetij, kako vidi vlogo blagovne znamke v B2B segmentu, kako izpeljati spremembo fokusa ciljnih segmentov, kako prilagajati portfelj izdelkov ... Zanimalo nas bo tudi, kako pristopajo do kupcev v premium segmentu, kako si sploh izboriti njihovo pozornost, kaj to predstavlja za delo marketinga ... Marsikdo govori, da želi ustvarjati izdelke z dodano vrednostjo, s Petrom Časom bomo govorili, kako to narediti v praksi.

Z nami bo delil tudi svoj pogled na vzvode rasti, kar je tudi tema letošnje Slovenske marketinške konference. Gosta bomo izzvali tudi z vprašanjem, kaj manjka ljudem v poslu v Sloveniji. Zelo zanimiv jutranji pogovor z osebo, ki je delovala v treh različnih industrijah in je zagotovo usmerjena v prihodnost. Vabljeni, da se nam pridružite in dobite zagon energije za uspešno pomlad.

Pred dogodkom vas vabimo k branju zapisa, ki je nastal po lanskoletnem obisku DMS v podjetju Steklarna Hrastnik.

Aprilski marketinški zajtrk bo v četrtek, 4. aprila, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška 128, Ljubljana).

Steklarna Hrastnik je v letu 2017 prejela veliko nagrado marketinška odličnost. Zakaj je bilo podjetje prepoznano kot najbolj marketinško odlično v izbrani konkurenci podjetij? "Steklarna Hrastnik se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo," je tedaj v obrazložitvi podelitve nagrade poudarila strokovna komisija.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam