Gost pomladnega marketinškega zajtrka bo Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Peter Čas je vodenje Steklarne Hrastnik prevzel avgusta 2017 in pod njegovim vodstvom je steklarna še utrjevala svojo pozicijo v nišnem segmentu največje kakovosti stekla. Velik pomen dajejo izobraževanju zaposlenih, za podjetje je strateškega pomena pospešen prehod v digitalizacijo, robotizacijo in avtomatizacijo proizvodnih procesov, širitev lastne prodajne mreže ... O uspešnosti teh usmeritev pričajo poslovni rezultati - petodstotni dvig celotnih prihodkov v letu 2018 na 60,5 milijona evrov in povečanje čistega dobička za skoraj petino na 7,8 milijona evrov v primerjavi z letom 2017.
Z gostom se bomo pogovarjali o tem, kako kot menedžer pristopa k uvajanju
sprememb v poslovanje podjetij, kako vidi vlogo blagovne znamke v B2B
segmentu, kako izpeljati spremembo fokusa ciljnih segmentov, kako
prilagajati portfelj izdelkov ... Zanimalo nas bo tudi, kako pristopajo do kupcev v premium segmentu, kako
si sploh izboriti njihovo pozornost, kaj to predstavlja za delo
marketinga ... Marsikdo govori, da želi ustvarjati izdelke z dodano
vrednostjo, s Petrom Časom bomo govorili, kako to narediti v praksi.
Z nami bo delil tudi svoj pogled na vzvode rasti, kar je tudi tema letošnje Slovenske marketinške konference. Gosta bomo izzvali tudi z vprašanjem, kaj manjka ljudem v poslu v Sloveniji. Zelo zanimiv jutranji pogovor z osebo, ki je delovala v treh različnih industrijah in je zagotovo usmerjena v prihodnost. Vabljeni, da se nam pridružite in dobite zagon energije za uspešno pomlad.
Pred dogodkom vas vabimo k branju zapisa, ki je nastal po lanskoletnem obisku DMS v podjetju Steklarna Hrastnik.
Steklarna Hrastnik je v letu 2017 prejela veliko nagrado marketinška odličnost. Zakaj je bilo podjetje prepoznano kot najbolj marketinško odlično v izbrani konkurenci podjetij? "Steklarna Hrastnik se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo," je tedaj v obrazložitvi podelitve nagrade poudarila strokovna komisija.