Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Gost pomladnega marketinškega zajtrka bo Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Peter Čas je vodenje Steklarne Hrastnik prevzel avgusta 2017 in pod njegovim vodstvom je steklarna še utrjevala svojo pozicijo v nišnem segmentu največje kakovosti stekla. Velik pomen dajejo izobraževanju zaposlenih, za podjetje je strateškega pomena pospešen prehod v digitalizacijo, robotizacijo in avtomatizacijo proizvodnih procesov, širitev lastne prodajne mreže ... O uspešnosti teh usmeritev pričajo poslovni rezultati - petodstotni dvig celotnih prihodkov v letu 2018 na 60,5 milijona evrov in povečanje čistega dobička za skoraj petino na 7,8 milijona evrov v primerjavi z letom 2017.
Z gostom se bomo pogovarjali o tem, kako kot menedžer pristopa k uvajanju
sprememb v poslovanje podjetij, kako vidi vlogo blagovne znamke v B2B
segmentu, kako izpeljati spremembo fokusa ciljnih segmentov, kako
prilagajati portfelj izdelkov ... Zanimalo nas bo tudi, kako pristopajo do kupcev v premium segmentu, kako
si sploh izboriti njihovo pozornost, kaj to predstavlja za delo
marketinga ... Marsikdo govori, da želi ustvarjati izdelke z dodano
vrednostjo, s Petrom Časom bomo govorili, kako to narediti v praksi.
Z nami bo delil tudi svoj pogled na vzvode rasti, kar je tudi tema letošnje Slovenske marketinške konference. Gosta bomo izzvali tudi z vprašanjem, kaj manjka ljudem v poslu v Sloveniji. Zelo zanimiv jutranji pogovor z osebo, ki je delovala v treh različnih industrijah in je zagotovo usmerjena v prihodnost. Vabljeni, da se nam pridružite in dobite zagon energije za uspešno pomlad.
Pred dogodkom vas vabimo k branju zapisa, ki je nastal po lanskoletnem obisku DMS v podjetju Steklarna Hrastnik.
Steklarna Hrastnik je v letu 2017 prejela veliko nagrado marketinška odličnost. Zakaj je bilo podjetje prepoznano kot najbolj marketinško odlično v izbrani konkurenci podjetij? "Steklarna Hrastnik se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo," je tedaj v obrazložitvi podelitve nagrade poudarila strokovna komisija.