Program

Dogodek
Od tajnice v Ljubljani do direktorice globalnih operacij za Peugeot v Parizu.

Na prvem jesenskem marketinškem zajtrku gostimo Špelo Lokovšek, direktorico globalnih operacij podjetja Proximity Paris in se ponovno družili v živo.

S Špelo Lokovšek se bomo pogovarjali o njeni karierni poti do mednarodne pozicije v Parizu, do katere ji je uspelo priti brez znanja francoščine in brez obiska Pariza. Kaj se je naučila na različnih funkcijah, ki jih je opravljala, kako je dobila in obdržala svoje delo za globalne znamke v Parizu in še o marsičem.

Komu je dogodek namenjen?

V naši družbi bo izjemno zanimiva gostja z bogato poslovno potjo. Čaka nas zanimiv pogovor s koristnimi izkušnjami za vsakogar, ki bi si želel mednarodne kariere v marketinških/komunikacijskih agencijah.

Septembrski marketinški zajtrk bo v torek, 21. septembra, med 8:00 in 10:00 v Kavarni Sputnik, Tržaška cesta 128. Začnite dan s kavo ali sokom v dobri marketinški družbi :) Pogovor boste lahko spremljali v živo tudi na daljavo, po dogodku pa bo posnetek na voljo tudi v vaši marketinški knjižnici.

>> PRIJAVA NA ONLINE DOGODEK

>> PRIJAVA NA DOGODEK V ŽIVO

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam