Drugo mesečno srečanje v 2020, ki bo izjemoma prvi ponedeljek v mesecu, 2. marca ob 17:00, bo namenjeno digitalnemu oglaševanju. Digitalno oglaševanje danes ni nekaj "za zraven", ampak je pogosto glavno orodje komunikacij blagovnih znamk. Nekatere uspešne blagovne znamke gradijo svoje zgodbe kot "digital only", medtem ko se druge zavedajo prepleta "offline" in "online" kanalov. Digitalno oglaševanje tako služi kot podpora prodaji, po drugi strani pa nam danes pomaga graditi ugled blagovne znamke.
Odgovarjali bomo na vprašanja:
V uvodnem delu mesečnega srečanja bo Leon Brenčič (iPROM) prikazal razlike med "performance" in "branding" digitalnim oglaševanjem. Ko govorimo o digitalnem marketingu, komuniciranju oziroma oglaševanju, se pogosto omenja "performance", ki je danes glavni "driver". Ampak ali je res? Ni morda "performance" aktualen šele takrat, ko potrošnika ozavestimo o blagovni znamki? Kaj naj torej danes zasledujemo v digitalnem komuniciranju? Kako nam lahko tehnologija olajša naše delo in omogoča učinkovito monetizacijo vložkov v digitalno oglaševanje? O tem bo govoril Leon v svojem uvodnem prispevku.
Na primeru kampanje, ki je potekala v dveh fazah, imela sedem jezikovnih različic in zajemala ogromno materialov ter formatov, bomo spoznali, kako je lahko komunikacija in oglaševanje znamke na spletu ter družbenih medijih del širše strategije znamčenja. Ali se lahko v digitalni komunikaciji FMCG znamk izognemo zgolj kratkoročnim ciljem in popularnim pozivom "kupi zdaj" in "še nižja cena"? Ali nam vsebinski marketing lahko dvigne prodajne rezultate celotne kategorije oziroma linije izdelkov? O tem bosta predavala Jan Omahen in Maša Butara (Luna \ TBWA).
Corina Nicolescu (Sensilab) bo z nami delila nekaj "pravil", s katerimi lahko izboljšamo "performance" digitalnega oglaševanja. Na primeru znamke Sensilab bo razložila, kako so z analitiko, kreativno optimizacijo in sistemom nagrajevanja izboljšali učinkovitost digitalnega oglaševanja. Povsem konkretno bo pojasnila, kako so rešili težavo s Facebook "attribution" in pokazala še nekaj trikov, kako lahko z drugačnimi prijemi na Facebooku izboljšamo "performance" in analitiko ter dosežemo tudi boljše prodajne rezultate. Predavanje bo potekalo v angleščini.