Program

Dogodek

Drugo mesečno srečanje v 2020, ki bo izjemoma prvi ponedeljek v mesecu, 2. marca ob 17:00, bo namenjeno digitalnemu oglaševanju. Digitalno oglaševanje danes ni nekaj "za zraven", ampak je pogosto glavno orodje komunikacij blagovnih znamk. Nekatere uspešne blagovne znamke gradijo svoje zgodbe kot "digital only", medtem ko se druge zavedajo prepleta "offline" in "online" kanalov. Digitalno oglaševanje tako služi kot podpora prodaji, po drugi strani pa nam danes pomaga graditi ugled blagovne znamke.

Odgovarjali bomo na vprašanja:

  • V čem se "performance" loči od "branding" kampanj na digitalnih kanalih?
  • Kdaj uporabiti katero obliko?
  • Kako postaviti cilje in KPI-je?
  • Kako izvajati aktivnosti, da bodo danes prinesle želene učinke?
Drugo letošnje mesečno srečanje DMS bo v ponedeljek, 2. marca ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 19:00. PRIJAVA ni več mogoča. Mesta na dogodku so žal zapolnjena.
Leon Brenčič (iPROM): Razlike med "performance" in branding digitalnim oglaševanjem

V uvodnem delu mesečnega srečanja bo Leon Brenčič (iPROM) prikazal razlike med "performance" in "branding" digitalnim oglaševanjem. Ko govorimo o digitalnem marketingu, komuniciranju oziroma oglaševanju, se pogosto omenja "performance", ki je danes glavni "driver". Ampak ali je res? Ni morda "performance" aktualen šele takrat, ko potrošnika ozavestimo o blagovni znamki? Kaj naj torej danes zasledujemo v digitalnem komuniciranju? Kako nam lahko tehnologija olajša naše delo in omogoča učinkovito monetizacijo vložkov v digitalno oglaševanje? O tem bo govoril Leon v svojem uvodnem prispevku.

Jan Omahen in Maša Butara (Luna \TBWA): Učinki "Branding" digitalnih aktivnosti – praktičen primer kampanje za znamko Argeta

Na primeru kampanje, ki je potekala v dveh fazah, imela sedem jezikovnih različic in zajemala ogromno materialov ter formatov, bomo spoznali, kako je lahko komunikacija in oglaševanje znamke na spletu ter družbenih medijih del širše strategije znamčenja. Ali se lahko v digitalni komunikaciji FMCG znamk izognemo zgolj kratkoročnim ciljem in popularnim pozivom "kupi zdaj" in "še nižja cena"? Ali nam vsebinski marketing lahko dvigne prodajne rezultate celotne kategorije oziroma linije izdelkov? O tem bosta predavala Jan Omahen in Maša Butara (Luna \ TBWA).

Corina Nicolescu (Sensilab): Nasveti, kako izboljšati "performance" digitalnega oglaševanja

Corina Nicolescu (Sensilab) bo z nami delila nekaj "pravil", s katerimi lahko izboljšamo "performance" digitalnega oglaševanja. Na primeru znamke Sensilab bo razložila, kako so z analitiko, kreativno optimizacijo in sistemom nagrajevanja izboljšali učinkovitost digitalnega oglaševanja. Povsem konkretno bo pojasnila, kako so rešili težavo s Facebook "attribution" in pokazala še nekaj trikov, kako lahko z drugačnimi prijemi na Facebooku izboljšamo "performance" in analitiko ter dosežemo tudi boljše prodajne rezultate. Predavanje bo potekalo v angleščini.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam