Program

Izobraževanje

22. oktobra odpira vrata Akademija športnega marketinga, nov certificiran program DMS, ki ga je podprl tudi Olimpijski komite Slovenije.

Šport je predanost in strast, je sodelovanje ter osredotočenost na cilje. In je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje razumevanje in podporo poglobljenega marketinškega znanja. Strateški pristop in marketinška naravnanost imata pomembno vlogo pri boljših poslovnih rezultatih klubov in društev, kar je pomemben temelj za doseganje športnih uspehov.

Začetni program akademije sestavljajo trije moduli, ki bodo vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dali poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga. Več o akademiji si lahko preberete TUKAJ.

PROGRAM AKADEMIJE - MODUL 1: TEMELJI

1. OSNOVNI MARKETINŠKI KONCEPTI IN MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJE V ŠPORTU: ZAKAJ JE ŠPORT POMEMBEN?

  • Petra Čadež, Atlantic Grupa
  • Peter Vidmar, Agencija 101

2. TRENDI V ŠPORTNI INDUSTRIJI

  • Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa in
  • Ivan Todorović, LUNA \TBWA

3. NOVI PRISTOPI: TOUR TVOJEGA ŽIVLJENJA

  • Milan Eržen, Team Bahrain Victorious in
  • Eva Šterk, Pristop. Pogovor vodi Matic Flajšman.

4. OBLIKOVANJE STRATEGIJE SPONZORSTVA

  • Petra Veber, SI.SPLET - ESET
  • Pogovor: Andrej Krajner, NLB
  • Pogovor: Kdaj je sponzorstvo (lahko) uspešno? Alenka Potočnik Anžič, Hisense Europe

Če ste zamudili prijavo v začetni program, nam lahko pišete za prijavo na posamezni modul na helena.cizek@dmslo.si. Ali pa se nam pridružite prihodnje leto, ko nas čaka še nadaljevalni program, na katerem se bomo spustili še globlje v svet športnega marketinga in športnih sponzorstev.

Akademija športnega marketinga odpira svoja vrata 22. oktobra 2024!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam