Letos premierno začenjamo Akademijo športnega marketinga, nov certificiran program DMS, ki ga je podprl tudi Olimpijski komite Slovenije.
Šport je predanost in strast, je sodelovanje ter osredotočenost na cilje. In je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje razumevanje in podporo poglobljenega marketinškega znanja. Strateški pristop in marketinška naravnanost imata pomembno vlogo pri boljših poslovnih rezultatih klubov in društev, kar je pomemben temelj za doseganje športnih uspehov.
Začetni program akademije sestavljajo trije moduli, ki bodo vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dali poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga. Več o akademiji si lahko preberete TUKAJ.
1. KAKO OBLIKOVATI SPONZORSKO PONUDBO IN KAKO PRITEGNITI (PRAVE) SPONZORJE
2. ŠPORTNA INDUSTRIJA SKOZI OČI STROKOVNJAKA
3. STRATEGIJA KOT OSNOVA ZA DOBRO AKTIVACIJO
4. AKTIVACIJA SPONZORSTEV
5. PRAKTIČNI DEL: Oblikovanje sponzorske ponudbe
6. POGOVOR S ŠPORTNIKOM
Ob koncu uradnega programa potekal tudi pogovor s prof. Markom Jamesom o ambush marketingu, ki je odprt za vse prijavljene. Več o dogodku na povezavi >>> PRIJAVA
Če ste zamudili prijavo v začetni program, nam lahko pišete za prijavo na posamezni modul na helena.cizek@dmslo.si. Ali pa se nam pridružite prihodnje leto, ko nas čaka še nadaljevalni program, na katerem se bomo spustili še globlje v svet športnega marketinga in športnih sponzorstev.