Program

Izobraževanje

Letos premierno začenjamo Akademijo športnega marketinga, nov certificiran program DMS, ki ga je podprl tudi Olimpijski komite Slovenije.

Šport je predanost in strast, je sodelovanje ter osredotočenost na cilje. In je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje razumevanje in podporo poglobljenega marketinškega znanja. Strateški pristop in marketinška naravnanost imata pomembno vlogo pri boljših poslovnih rezultatih klubov in društev, kar je pomemben temelj za doseganje športnih uspehov.

Začetni program akademije sestavljajo trije moduli, ki bodo vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dali poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga. Več o akademiji si lahko preberete TUKAJ.

PROGRAM AKADEMIJE - MODUL 3: TAKTIKE

1. ORGANIZACIJA ŠPORTNIH TEKMOVANJ IN DOGODKOV

  • Christian Ulmer, SPORTFIVE
  • Tomaž Šušteršič, Planica
  • Simon Rožnik, Extreme

2. TRŽENJE DOGODKOV – KAKO PRIPRAVITI PONUDBO, KI JE SPONZOR NE MORE ZAVRNITI?

  • Aleš Hostnik, Sport Media Focus
  • Telekom Slovenije: Navijajmo pametno

3. UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ – primeri iz prakse

  • Jernej Damjan, Smučarska zveza Slovenije
  • Živa Deu, Atlantic Grupa
  • Jan Kukovec, 916HUB

4. POGOVOR S ŠPORTNIMI STROKOVNJAKI IN ŠPORTNIKI

Če ste zamudili prijavo v začetni program, nam lahko pišete za prijavo na posamezni modul na helena.cizek@dmslo.si. Ali pa se nam pridružite prihodnje leto, ko nas čaka še nadaljevalni program, na katerem se bomo spustili še globlje v svet športnega marketinga in športnih sponzorstev.

Začetni program Akademije športnega marketinga bo potekal 22. oktobra ter 5. in 19. novembra.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam