Tako tesna, kot je vez med obiskovalci Planice in poleti daljšimi od 200 metrov, tako trdno je desetletja sodelovanje med Planico in Zavarovalnico Triglav. O dolgoročnem sodelovanju, uspehih, izzivih zadnjih let ter priložnostih za naprej bosta spregovorila gosta dogodka.
Leta 2023 bo Planica gostila Svetovno prvenstvo v nordijskih disciplinah (Nordic WSC 2023), kar Slovenijo vsekakor postavlja na zemljevid svetovnih športnih središč. Dotaknili se bomo tudi tega, kakšen je potencial za globalno zgodbo, za promocijo in pozicioniranje Slovenije.
Gosta na dogodku bosta Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing Zavarovalnice Triglav in Tomaž Šušteršič, generalni sekretar organizacijskega komiteja Planica. Pogovor bo povezoval Matic Flajšman.
Na dogodku se bomo osredotočili na naslednja vprašanja:
Športno središče bo potekalo v torek, 18. januarja, ob 15. uri preko Zooma.
V Društvu za marketing Slovenije smo ustanovili Športno središče, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga, e-športnega marketinga in sponzorstev. Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov.
Osnovni namen Središča je tako dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...