Marčevsko mesečno srečanje prinaša izziv za podjetja na področju znamčenja delodajalca in še večji izziv vsakemu marketingašu – ali sem danes konkurenčen na trgu dela?
Na mesečnem srečanju bomo povezali marketing in HR. V uvodu nam bo Nataša Mithans (Vareo) prikazala nekaj najpogostejših napak, ki jih podjetja počno na področju znamčenja delodajalca. Marketingaši bomo skozi "napake" dobili nekaj praktičnih nasvetov, kako pristopiti do gradnje želene znamke delodajalca. V osrednjem delu mesečnega srečanja bomo slišali sveže izkušnje in pristope pri iskanju marketinškega kadra. Predstavili jih bosta Sandra Kecman (Bisnode) in Jasna Suhadolc (Actuado). Gostji bosta predstavili, kaj sta pričakovali od marketingaša - kakšno znanje in kakšne spretnosti. Razkrili bosta tudi, kako sta iskali nove kadre, kako sta se odločali in kako izbirali. Skozi njuno zgodbo bomo spoznavali, kaj danes pričakujemo od marketingašev in kako jih podjetja izbirajo.
Za zaključek bo vsak udeleženec slišal še nekaj nasvetov zanjo oziroma zanj. Če iščete ali imate potrebo po iskanju marketinškega kadra, vam bo Simona Špilak (BOC Institute) ponudila nekaj usmeritev, kako naj se direktor marketinga loti iskanja novih kadrov. Drugi del njenih nasvetov pa bo vezan na to, kako naj se marketingaš danes loti iskanja novega dela oziroma delodajalca. Na katera vprašanja mora odgovoriti preden začne z iskanjem, kako naj se pripravi in kako izpeljati proces iskanja nove službe. Na mesečnem srečanju bomo dobili kar nekaj uporabnih nasvetov za nadaljnji razmislek, vabljeni v našo družbo!
Udeležba na mesečnem srečanju je za člane DMS brezplačna. Za nečlane kotizacija znaša 50 € + DDV.