Program

Dogodek

Na februarski marketinški zajtrk smo povabili Katarino Lotrič, strokovnjakinjo za komunikacijo in uspešno poslovno žensko, ki že leta pušča globok pečat uspeha v startup svetu. Katarina zase pravi, da je nikoli ni zanimalo delo v agenciji ali korporaciji, saj si je želela več svobode in to je našla na področju startupov. Njene naloge variirajo od snovanja produktnih konceptov, poslovne vizije in strategije, raziskovanja trga, ustvarjanja vsebin, poslovne komunikacije, testiranja produkta, odnosov z javnostmi ... Od vidnejših podjetij je naročniško sodelovala s Codeable in 3FS, del ekipe pa je bila na Calumi, Poviu, Cashili in od 2016 dalje na Lakeu. Kot co-founderka je bila vpletena v vse procese, ki jih živi nek startup.

Trenutno se gostja ukvarja s tem, kako najprej (po)skrbeti zase, saj lahko le na ta način skrbimo tudi za ostale. Z ekipo je v fazi ustanavljanja novega podjetja Gentler Stories, ki bo lansiralo aplikacije za celosten "self-care". Svetu, ki manično sledi krilatici višje, hitreje, močneje, a je hkrati vse bolj psihično načet, želijo ponuditi alternativo. Katarina je ljubiteljica mačk, redno teče ali vsaj hodi, mama sinu Svitu in je lani sem prebrala 34 knjig. Sprošča se ob glasbi in pogovorih z ljudmi. Kar nekaj let je bila zagnana tviterašica, vendar so "troli pokvarili zabavo, tako da me danes praktično ni na nobenem družbenem omrežju". Lani je bila izbrana kot ena izmed 50 vidnejših ljudi v tehnoloških vodah.

Februarski marketinški zajtrk bo v petek, 5. februarja, med 9:00 in 10:00. Vabljeni, da se nam pridružite že ob 8:45 na kratkem jutranjem klepetu med udeleženci, ob 9:00 pa sledi pogovor z gostjo.

Z gostjo se bomo pogovarjali o tem, zakaj je zapustila korporativne vode, kako je premagala strahove in kaj mora imeti marketingaš, da lahko uspe na podjetniški poti. Zaradi svojih bogatih izkušenj v različnih startupih nas bo zanimalo, kaj potrebuješ za uspešno delo v različnih ekipah na različnih marketinško-poslovnih področjih. Pri zadnjem projektu Lake Coloring so uspešno pridobili tako ilustratorje kot tudi uporabnike. Kaj je bilo ključno, da jim je to uspelo?

Katarina začenja z novim projektom - Gentler Stories. O področju »self-care« se vedno več piše in govori. Zakaj misli, da je njihov projekt lahko uspešen? Kako bodo drugačni od vseh ostalih? V pogovoru bomo prepletali marketing, podjetništvo, osebno rast in kariero.

Komu je dogodek namenjen?

Zanimivo in navdihujoče za vse, ki želite v letu 2021 narediti korak naprej k uresničitvi svojih sanj, dolgoročnih načrtov, stopiti na naslednjo karierno stopnico ...

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam