Marketinški strokovnjaki pogosto razmišljamo o pripadnikih svojih ciljnih skupin skozi ozke kategorije demografije in nakupnega vedenja. A ker nihče izmed nas ne nakupuje v vakuumu, je širši družbeni okvir z vidika razumevanja potrošnika prav tako pomemben. Svojo identiteto namreč črpamo iz sociokulturnega konteksta, ta identitetni okvir pa je obenem vir pomenov, ki jih pripišemo blagovnim znamkam. Ker je spletna interakcija pospešeno postala neločljiv del družbenega tkiva, nas bo zanimalo, kako ta sprememba vpliva na življenja uporabnikov.
Na uvodni pogovor marketinške jeseni smo povabili dr. Tamaro Pavasović Trošt, raziskovalko družbenega življenja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Tamara se pri svojem delu srečuje tako s sociološko obravnavo izrednih družbenih razmer kot z odkrivanjem posledic spremenjenih družbenih praks in je zato odlična sogovornica tudi za vzpostavljanje širokega razumevanja konteksta, v katerem delujejo tisti, za katere marketingaši ustvarjamo vrednost. Z gostjo se bo o tem, kako se razlikuje (družbena) interakcija v živo ali na spletu, in še o mnogih drugih temah pogovarjala pogovarjala Maruša Grah (Mobik).