Iskreno smo si želeli, da se s člani Društva za marketing Slovenije v decembru znova srečamo v živo, a bomo morali na žalost to preložiti v leto 2021. V prvem "lockdownu" smo vpeljali nov format dogodka - marketinške ponedeljke. Ti so postali stalnica ponedeljkovih popoldnevov naših članov, zato tudi v "drugem valu" pripravljamo predpraznične marketinške pogovore, v katerih bomo debatirali z iskrivimi, zanimivimi in navdihujočimi posamezniki, ki bodo marketing osvetlili iz nekoliko drugačnih kotov, kot smo to sicer vajeni na naših dogodkih.
Na tretji decembrski marketinški ponedeljek smo povabili Dana Podjeda, ki nas je navdušil na 25. Slovenski marketinški konferenci in bo z nami še bolj poglobljeno delil svoj pogled na uporabnika prihodnosti. Z gostom se bomo pogovarjali o odnosu med ljudmi in tehnologijo, razmišljali bomo o nerealnih podobah življenja na družbenih omrežjih in o družbenih avtoritetah, ki so se rodile na njih ter vplivajo na širši krog družbe.
Pogovarjali se bomo tudi o tem, komu lahko v svetu, ko je vsak posameznik postal medij, sploh zaupamo. Kako selekcionirati informacije in razviti kritično razmišljanje? Zakaj moramo spremljati tudi dogajanje izven našega informacijskega mehurčka? Dotaknili se bomo tudi komunikacije z uporabniki in razmišljali, kako v sodobni poplavi informacij podati pravo, jasno sporočilo.
V našo družbo vabimo vse tiste, ki vas zanima, kako družbene spremembe vplivajo na sveti gral marketinga - uporabnika.