Na drugi dogodek DMS-jevega športnega središča smo povabili Davida Pivka, ki zadnjih sedem let dela za Nike, eno največjih športnih blagovnih znamk na svetu. Tekom svoje poslovne kariere se je preizkusil na različnih položajih oddelkov za marketing in oglaševanje na evropskem sedežu podjetja v Amsterdamu. Trenutno vodi marketinško ekipo Nike Direct, ki je zadolžena za marketing na vseh DTC kanalih v Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki.
David je sodeloval pri večkrat nagrajenih akcijah in na nekaterih največjih športnih dogodkih, kot so svetovno nogometno prvenstvo leta 2014 in 2018, evropsko nogometno prvenstvo leta 2016 in olimpijske igre v Sočiju leta 2014. Preden se je pridružil Nike-u je David svoje marketinške izkušnje nabiral pri globalnih blagovnih znamkah BMW, MINI in Bet-at-home.com.
Gost tokratnega športnega središča bo z nami delil svoj pogled na športni marketing. Eno izmed njegovih vodil je: športni marketing je maraton in ne sprint. Skozi debato bomo tako spoznali, kako graditi strategijo blagovne znamke okrog športnika, kluba ali zveze ter kako uporabiti športni koledar kot tržni koledar. Z gostom se bo pogovarjal Matic Flajšman.
Pogovor je namenjen vsem, ki vas navdušuje področje športnega marketinga in ki si želite spoznati primere dobrih praks sodelovanja športa in blagovnih znamk, ki bodo delovale tudi po obdobju COVID-19. Dogodek je namenjen vsem članom DMS in vsem, ki vas zanima področje športnega marketinga in sponzorstev, še posebej lepo vabimo predstavnike športnih zvez, klubov in organizacij. Dogodka se lahko udeležite brezplačno.
V Društvu za marketing Slovenije smo ustanovili Športno središče, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga, e-športnega marketinga in sponzorstev.
Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov. Osnovni namen Središča je tako dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...