Iskreno smo si želeli, da se s člani Društva za marketing Slovenije v decembru znova srečamo v živo, a bomo morali na žalost to preložiti v leto 2021. V prvem "lockdownu" smo vpeljali nov format dogodka - marketinške ponedeljke. Ti so postali stalnica ponedeljkovih popoldnevov naših članov, zato tudi v "drugem valu" pripravljamo predpraznične marketinške pogovore, v katerih bomo debatirali z iskrivimi, zanimivimi in navdihujočimi posamezniki, ki bodo marketing osvetlili iz nekoliko drugačnih kotov, kot smo to sicer vajeni na naših dogodkih.
Na prvi decembrski marketinški ponedeljek smo povabili Uroša Cvetka, direktorja za poslovno inteligenco (BI) na Zavarovalnici Triglav in enega najbolj iskrivih, zanimivih ter vizionarskih predavateljev, ki smo jih v zadnjih letih gostili na naših dogodkih. Z gostom se bomo pogovarjali o njegovih trenutnih poslovnih izzivih in preverili, kako razmišlja o prihodnosti in kaj so tiste napovedi, ki se mu zdijo najbolj verjetne in uporabne. Ena izmed tem, s katerimi se v tem obdobju ukvarja gost, je tudi kontekstualni marketing - kaj sploh je to in kakšna bo njegova vloga v prihodnosti? Poleg teh vprašanj bomo odpirali tudi o poglavja o kompetencah prihodnosti, opolnomočenju marketinga v poslovni skupnosti, vlogi marketinške funkcije ...
Vabljeni vsi, ki želite razmišljati o tem, kako se bo v naslednjih mesecih spreminjal poslovni svet.