Program

Dogodek

Majsko Športno središče Društva za marketing Slovenije bomo posvetili pomenu športa za turizem in obratno - pomenu turizma za šport. V našo družbo smo povabili Petro Stušek, direktorico Turizma Ljubljana in predsednico uprave mednarodne organizacije ECM (European Cities Marketing). Z gostjo se bomo pogovarjali o tem, kako športne prireditve in dogodki vplivajo na blagovno znamko turistične destinacije oziroma mesta in obratno, kako lahko aktivnosti v turizmu pripomorejo k temu, da so športni dogodki za turiste bolj privlačni in posledično bolje obiskani ter bolj odmevni.

Majsko Športno središče DMS bo v torek, 11. maja, med 15:00 in 16:00.

Z gostjo bomo razmišljali o tem:

  • Zakaj je šport tako pomemben za turizem in kaj turistična destinacija pridobi s prisotnostjo odmevnega športnega tekmovanja?
  • Kako zanimivost mesta, pokrajine, države vpliva na obiskanost športnih dogodkov?
  • Kako mesto Ljubljana sodeluje s številnimi mednarodno obiskanimi športnimi dogodki?
  • Kaj za blagovno znamko mesta pomeni organizacija velikih tekmovanj, kot so EuroBasket, EuroVolley, Evropsko prvenstvo mladih nogometnih reprezentanc?
  • Kakšni so vplivi pandemije in kako se lahko turizem in šport z združenimi močmi borita proti negativnim učinkom trenutne zdravstvene situacije?

Za še več zanimivih vprašanj bo skozi pogovor z gostjo skrbel športni novinar Matic Flajšman.

Komu je dogodek namenjen?

Pogovor je namenjen vsem, ki vas zanimajo povezave med športom in turizmom. Vabljeni vsi, ki si želite pobliže spoznati, kako se lahko ti dve področji učinkovito prepletata in zakaj s sodelovanjem in skupnimi aktivnostmi dosežemo boljše rezultate.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam