Leto 2021 je idealno leto za nekaj novega, drugačnega. Nihče si verjetno ne želi ponovitve leta 2020 ... Ravno zato je novembrsko mesečno srečanje DMS idealna priložnost za idejo, kaj naslednje leto narediti drugače. Ponovno prihajajo tradicionalni 4x4 marketinški pospeški!
Svoje štiri pospeške bodo delili štirje zanimivi gostje, ki prihajajo iz različnih okolij in celo generacij, vsem pa je skupno to, da dobro razumejo svoje uporabnike. Njihov pospešek bo ideja, knjiga, orodje, matrika, članek, akcija, ki je po mnenju govorca koristna za marketingaše. Na novembrskem mesečnem srečanju DMS boste slišali 16 takšnih pospeškov.
Če ste med tistimi, ki naslednje leto ne želijo delati samo starih stvari, ampak bodo uvedli tudi kaj novega, potem v ponedeljek, 30. novembra, vabljeni, da se nam pridružite na virtualnem mesečnem srečanju. Na koncu bo vsak udeleženec izbral štiri pospeške, ki jih bo implementiral v letu 2021.
V naši družbi bodo Alenka Repič (Kaaita), Juš Lesjak (Genzify), Andrej Klančar (Klančar žerjavi) in Medeja Kraševec (Luna \ TBWA).