Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Kako se lotevati oglaševanja na platformi Google in Meta v 2023?

Spremembe v digitalnem marketingu se dogajajo izjemno hitro, v zadnjih letih pa dobivajo še dodaten pospešek. To še posebej velja za oglaševalske platforme, kot sta Google in Meta, kjer je opazen premik k avtomatizaciji procesov ter večji vlogi strojnega učenja in umetne inteligence. Na delavnici se bomo posvetili predstavitvi ključnih novosti in podali nekaj praktičnih nasvetov pri postavljanju določenih tipov kampanj:

  • novi tipi kampanj v Google Ads (Performance Max in Discovery) in ključne prednosti,
  • postavljanje search kampanj v luči zadnjih sprememb in novosti na Googlu,
  • novosti na področju Meta oglaševanja in postavljanje infrastrukture za uspešno oglaševanje (Pixel, testiranje pixla, Conversion API in ostali gradniki).

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem, ki želijo bolje navigirati med številnimi novostmi na oglaševalskih platformah ali vzpostavljajo interne ekipe za digitalni marketing znotraj podjetij in bi radi postavili trdne temelje za učinkovito oglaševanje.

DMS Taktik lahko spremljate v četrtek, 19. januarja, ob 14. uri preko Zooma.
Pridružite se nam v četrtek, 19. januarja, ob 14. uri preko Zooma.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam