Pogajamo se tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju. Zato je znati pogajati se veščina, ki nam koristi vse življenje. Danes novi koncept pogajanj temelji na strategiji partnerstva. Gre za novo filozofijo razvijanja odnosov med vključenimi strankami, ki imajo različne želje in cilje. Gre za sodelovanje in skupno odgovornost za urejanje določenih odnosov. To je posebna oblika »dobim-dobim« strategije, ki upošteva predvsem dolgoročne interese in cilje obeh pogajalskih strani. Pogajanja so vedno uspešna takrat, ko sta obe strani zadovoljni z izidom.
Delavnico bo pripravil in vodil dr. med. Željko Ćurić. Udeležba je brezplačna za člane naprednega in strateškega nivoja.
Praktikum je najbolj svež format dogodkov Društva za marketing Slovenije, s katerim odgovarjamo na potrebo članov po še bolj poglobljenem spoznavanju različnih kompetenc.
Gre za poglobljene 4-urne delavnice za urjenje konkretnih veščin. Na teh poglobljenih izobraževanjih bodo udeleženci na konkretnih primerih spoznavali določene principe, orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabijo pri svojem delu. Delavnice vodijo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih poleg znanja in izkušenj odlikujejo tudi odlične predavateljske / mentorske / svetovalne sposobnosti.