Program

Dogodek

Pogajamo se tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju. Zato je znati pogajati se veščina, ki nam koristi vse življenje. Danes novi koncept pogajanj temelji na strategiji partnerstva. Gre za novo filozofijo razvijanja odnosov med vključenimi strankami, ki imajo različne želje in cilje. Gre za sodelovanje in skupno odgovornost za urejanje določenih odnosov. To je posebna oblika »dobim-dobim« strategije, ki upošteva predvsem dolgoročne interese in cilje obeh pogajalskih strani. Pogajanja so vedno uspešna takrat, ko sta obe strani zadovoljni z izidom.

Spoznajte nov (win-win) način pogajanj skozi naslednje vsebine:
  • Opredelitev pogajanj – kaj je in kaj ni pogajanje
  • Cilji in nameni pogajanj v poslovnem svetu
  • V kakšnih okoliščinah se je smiselno pogajati?
  • Pozicijska pogajanja (distributivna metoda) in Harvardska pogajalska metoda (integrativna metoda)
  • Osnovne pogajalske pozicije – kako je smiselno začeti in kako končati pogajanja
  • Kaj moramo narediti, preden se začnemo pogajati?
  • Priprave na pogajanja
  • Napačne strategije v izvajanju pogajanja
  • Vpliv socialne moči profesionalcev na izid pogajanj
  • Posamezne faze v procesu pogajanja
  • Vloga komunikacije v pogajanjih
  • Vloga čustev v pogajanjih
  • So pogajanja lahko stresna in kako s stresom v pogajanjih?
  • BATNA v pogajanju – strategija izhoda v sili
  • Osnove strategije in taktike pogajanja ter izbor prave strategije v posameznih situacijah

Delavnico bo pripravil in vodil dr. med. Željko Ćurić. Udeležba je brezplačna za člane naprednega in strateškega nivoja.

DMS Praktikum z dr. Željkom Ćurićem bo v ponedeljek, 9. novembra. Potekal bo preko digitalne platforme Zoom.
Kaj je DMS Praktikum?

Praktikum je najbolj svež format dogodkov Društva za marketing Slovenije, s katerim odgovarjamo na potrebo članov po še bolj poglobljenem spoznavanju različnih kompetenc.

Gre za poglobljene 4-urne delavnice za urjenje konkretnih veščin. Na teh poglobljenih izobraževanjih bodo udeleženci na konkretnih primerih spoznavali določene principe, orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabijo pri svojem delu. Delavnice vodijo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih poleg znanja in izkušenj odlikujejo tudi odlične predavateljske / mentorske / svetovalne sposobnosti.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam