Program

Dogodek

Sponzorstvo predstavlja enega ključnih stebrov financiranja slovenskega športa, zato je raziskovanje sprememb in njihovih učinkov na razvoj športno-sponzorske industrije v Sloveniji nacionalnega pomena.

S tem namenom je bila tudi letos med 3. februarjem in 4. marcem izvedena raziskava Evolucija športno-sponzorske industrije v Sloveniji, v sodelovanju z raziskovalnimi partnerji iz Ekonomske fakultete UL, Fakultete za šport UL, Olimpijskega komiteja Slovenije - Združenja športnih zvez, Društva za marketing Slovenije in organizatorjem SPORTO konference, Sport Media Focus d.o.o.

Predstavitev rezultatov in okrogla miza o trendih, bo v četrtek, 27.  maja, ob 11:00 v prenovljenem olimpijskem centru v Kristalni palači BTC, Ameriška ulica 8 v Ljubljani.

Okvirni scenarij:

11.00 - 11.20 / predstavitev raziskave in rezultatov: Gašper Pavli (SportMediaFocus), Maja Zalaznik in Gregor Pfajfar (Ekonomska fakulteta)

11.00 - 12.00 / okrogla miza: moderira Maja Zalaznik (Ekonomska fakulteta), Jernej Smisl (DMS), Matic Švab (OKS - ZŠZ), Tomaž Ambrožič (SportMediaFocus), Janja Božič Marolt (Mediana), Janez Vodičar (Fakulteta za šport).

Zaradi aktualne situacije je število mest na dogodku omejeno na 25 mest. Mesta na dogodku so zasedena.

Vas zanimajo vsebine s področja športnega marketinga? Najdete jih tukaj!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam