Majsko mesečno srečanje bo prinaša izziv, kako se znebiti rutine, svojega lanskoletnega razmišljanja ... Naslovilo bo vprašanje: Zakaj bi sploh skušal gledati na stvari drugače, kot sem do sedaj? Morda zato, ker se potrošniki spreminjajo? Ker je konkurenca agilnejša? Ker se marketinško in finančno izplača? Na majskem srečanju bomo opazovali, zakaj se splača delati drugače. Morda pa vas presenetimo in ugotovimo, da za uspeh ni vedno potreben pogled "out of the box".
Matjaž Robinšak (Valicon) bo predstavil, kako je zatekanje k tradicionalni demografski segmentaciji lahko ovira za rast znamk, izdelkov in storitev. Izhodiščna hipoteza je, da se marketingaši pogosto zatečemo k splošnim predstavam oziroma stereotipno opredeljenih ciljnih skupinam, kot so tipična slovenska družina, mame z otroci, segment mladih, upokojenci ... Izbrali smo si enostavno in lažjo pot, zavedli smo samega sebe in posledično smo (lahko) presenečeni, kdo so naši uporabniki. Posledice pa niso vidne le v "čudni" strukturi uporabnikov, ampak lahko usodno vplivajo tudi na upočasnitev rasti produkta ali storitve, saj smo naš produkt v izhodišču namenili nekomu drugemu. Na žalost pa se ne konča samo pri tem. "Dan se po jutru pozna" in neželene posledice se lahko razširijo tudi na znamko in sanacija škode je lahko draga in dolgotrajna. V prispevku bodo na konkretnih podatkih prikazane anomalije, ki izhajajo iz klasičnih predstav, kdo uporablja katere storitve ali produkte. Matjaž bo poiskal primere »zablod« iz FMCGja, telekomunikacij, finančne industrije. Za rast je potrebno te klasične predstave in stereotipe presegati, potrebno jih je preverjati, tudi če se nam zdi vse popolnoma prav in logično. Šele tako bomo prišli do pravih segmentov, person ali kakorkoli bomo imenovali potrošnike, ki bi lahko imeli zanimanje za naše storitve, izdelke, znamke. Zanimiva predstavitev za vse, ki ne bi želeli biti ujetniki naših stereotipnih predstav.
Eva Šterk (Pristop) nas bo spomnila, da se nekaj časa, energije, denarja splača vložiti v stvari, ki jih še nismo počeli. Čeprav je to v nasprotju z navadami v naši panogi. Pogledala bo nekaj primerov znamk iz Slovenije, ki so si upale investirati v nove, drugačne, nepričakovane prakse. Nov medij, nova dejavnost, nova inovacija, ki se je obrestovala v izboljšani percepciji, spremembi pozicije, pomlajeni ciljni skupini in tudi v rasti prodaje. Kaj se lahko naučimo iz izbranih primerov? Poiščite inspiracijo za vaš korak izven cone marketinškega udobja.
Mojca Bricelj (Danfoss Trata) bo z nami delila nekaj prakse in načrtov podjetja Danfoss Trata glede uporabe videa, VR in AR platform za izboljšanje uporabniške izkušnje v B2B okolju. V B2B svetu so ciljne javnosti nekoliko drugačne od končnih potrošnikov – podjetja nagovarjajo nabavnike, tehnologe, serviserje ... Njihove potrebe so drugačne. Ampak tudi njihova izkušnja se lahko z uporabo tehnologije izboljša. Kakšne izkušnje ima podjetje Danfoss Trata s pripravo poenostavljenih video nasvetov za serviserje, kako so v praksi VR uporabili za prikazovanje svojih izdelkov in kakšen je dejanski "izplen", kako uporabljajo oziroma načrtujejo uporabo AR ... Nekaj nasvetov iz prakse o današnji realnosti uporabe novih tehnologij v B2B okolju.
Vabljeni vsi, ki veste, da je dobro "pokukati" iz svojih okvirjev in tisti, ki vam to vedno ne uspe.