Podjetja določajo cene na različne načine. Nekatera to počnejo na podlagi stroškov, druga pa na podlagi konkurence. Zelo malo podjetij pri določanju cen izhaja iz kupcev, ker je tak proces bolj kompleksen, cene pa je težje upravičiti interno v podjetju. Zavedati se moramo, da je percepcija kupca zelo pomemben element določanja cen, razumeti je namreč potrebno, kje v nakupnem procesu cena sploh pride v poštev pri kupcu in kakšno težo ji daje.
Kakšen vpliv ima cenovna politika na poslovanje podjetja in kako se strateško lotiti določanja cen oziroma na katere elemente je treba usmeriti posebno pozornost, bo pojasnil dr. Mitja Pirc iz podjetja Kearney.
Udeleženci programa se bodo z obiskom naučili odkrivati finančne posledice odločitev o cenah, kdaj je smiselno tekmovati glede cene in kdaj ne. Spoznali bodo, kako uporabiti cenovno strategijo pri strateškem usmerjanju podjetja za dolgoročo dobičkonosnost in ne zgolj za odzivanje na kratkoročne izzive. Hkrati bodo odkrili načine, kako spremeniti dojemanje cen strank, da bi dosegli večjo vrednost, in ugotovili, katere možnosti za področje cenovne konkurence so primerne za posamezno podjetje.
Komu je izobraževanje namenjeno?
Tokratni marketing TOPX je namenjen vsem, ki ste vključeni v pripravo ali izvajanje poslovnih in trženjskih strategij, ste neposredno odgovorni za prihodke ali dobiček za blagovne znamke, segmente, trge, divizijo ali celotno podjetje.