Program

Dogodek

Situacija s Covidom-19 traja že več kot dva meseca. Veliko se pogovarjamo o posledicah in trenutnem dogajanju, zelo malo ali površno pa o potencialih komuniciranja in rešitvah, ki bodo igrale pomembno vlogo v prihajajočem obdobju.

Na prvem webinarju Športnega središča DMS smo sepogovarjali o viziji, taktikah in strategijah, na kaj naj bodo slovenske športne zveze, klubi in sponzorji pozorni v naslednjih mesecih.

Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo, je predstavil, kako Atlantic Grupa proaktivno pristopa do športnih zvez in klubov. Zaupal nam je načrte podjetja za prihodnost, kako bo Atlatnic Grupa sodelovala s športnimi subjekti po krizi s Covid-19. Dotaknil se je tudi pomembnosti analitičnega pristop k vlaganju v sponzorstva.

Tomaž Ambrožič, direktor agencije Sport Media Focus, se je posvetil temu, kako naj različni deležniki v športnem in e-športnem marketingu razmišljajo po krizi s Covid-19, kaj pomeni situacija za športni in e-športni marketing v prihodnosti ter se navezal na nekatere primere dobrih praks sponzorskih aktivacij, ki so bile izvedene v času aktualne situacije.

Webinar je povezoval športni novinar Matic Flajšman.

Posnetek webinarja je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Vabljeni tudi k branju podrobnega vsebinskega povzetka predavanja.
Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen vsem, ki vas zanima sedanjost in prihodnost športnega marketinga in športnih sponzorstev. Vabljeni vsi, ki razmišljate o vložkih v športni marketing in tisti, ki iščete partnerje, ki bi vam pomagali na vaši športni poti.

Športno središče DMS

V Društvu za marketing Slovenije ustanavljamo Športno središče DMS, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga in sponzorstev.

Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov. Osnovni namen Središča tako je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...

Znotraj Središča bo nastala skupnost podjetij in sponzorjev, v kateri se bodo izmenjevala mnenja, dobre prakse in iskreno verjamemo - tudi konkretne povezave in nova sodelovanja med športniki in blagovnimi znamkami.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam