V jesenskem mesečnem srečanju Društva za Marketing Slovenije bomo predstavili nekaj novih projektov, ki bodo omogočili vključevanje znamk v športne dogodke. Poglobili se bomo v zakulisje dogajanja v multinacionalnem podjetju, ki je svoje potencialne uporabnike oziroma kupce aktiviralo s pomočjo športnega marketinga in izvedeli, kakšni so bili učinki te aktivacije.
Srečanje bo otvoril Gašper Pavli (SportMediaFocus), ki nam bo predstavil, kako področje športnega marketinga vidijo podjetja v Sloveniji, kakšne cilje zasledujejo in kje vidijo glavne priložnosti.
Pogovor bomo nadaljevali v družbi predstavnic blagovne znamke Frutabela. Tanje Vidmar Šinigoj in Neli Sulič. Z nami bosta delili praktičen primer, ki bo pokazal, kako uspešno povezati blagovno znamko s športom, kakšne prednosti in hkrati izzive to prinaša. Predstavili bosta cilje, ozadje in učinke športnega marketinga za blagovno znamko Frutabela. Med drugim bosta podali odgovore, zakaj so se v podjetju odločili za povezavo s kolesarstvom, kakšne aktivnosti izvajajo znotraj blagovne znamke in kakšni so rezultati. Vsi odgovori bodo aplikativni tudi na druge športne dejavnosti in za druge znamke.
Na tokratnem srečanju pa bomo predstavili tudi novost. Na enem mestu boste namreč dobili zgoščen pregled športnih dogodkov v prihodnjem letu, ki bi bili lahko zanimivi za vaše znamke. Sodelovanje na športnem dogodku bo precej bolj učinkovito, če se tega lotite načrtno in dovolj vnaprej. Napoved športnih dogodkov v letu 2022 skozi oči marketinga je tako odlična priložnost za načrtovanje vaših dejavnosti na področju športnega marketinga. Pregled športnega dogajanja prihodnjih mesecev za potrebe marketinškega direktorja bo pripravil Tomaž Ambrožič (Sport Media Focus).
Vabimo vas v našo družbo v ponedeljek, 18. oktobra, ob 17. uri. Udeleženci dogodka v živo bodo deležni še sladke pozornosti, pa tudi morebitnega novega sodelovanja ali novega poznanstva.