Mogoče je naslov "Priložnosti znamke delodajalca v času krize" na prvi pogled čudna trditev, saj se zdi, da podjetja ob spremembah na trgu ne razmišljajo najprej o znamki delodajalca. Ta je namreč večinoma percipirana zgolj kot oblikovanje oglasov za zaposlovanje. Velikokrat se tudi zgodi, da se podjetja v času krize osredotočijo zgolj na svoje produktne znamke in potrošnike kot najpomembnejšo ciljno skupino ter ob tem pozabijo na zaposlene. Mnogo vodstev se v tem kontekstu ne zaveda, kako pomembno vlogo igrajo zaposleni v času sprememb.
Ključna vloga marketinga v času teh sprememb je doseči zavedanje pri vodstvu in vodjih, da tako kot produktne znamke tudi znamka delodajalca potrebuje konstantno in konsistentno upravljanje in investicije. Če podjetja v taki situaciji nimajo izdelanega načrta, bodo težko upravljala zunanje spremembe in predvsem spremembe v podjetju, ki pa imajo ogromen vpliv na organizacijsko kulturo. Tako je lahko škoda za poslovanje še dosti večja.
O primerih, kako marketing vpliva na gradnjo in spremembe kulture ter tako povečuje svoj vpliv, smo govorili s predavateljico Aleksandro Kregar (Competo).
Preverite tudi, o čem smo govorili na prvem DMS webinarju z Aleksandro Kregar.