Prvoosebni podatki so opredeljeni kot informacije, zbrane neposredno od uporabnikov z izrecno privolitvijo, vpisom v aplikacijo, spletno anketo in podobnim. Ti podatki so na splošno bolj zanesljivi kot nabori podatkov tretjih oseb, ki so pogosto združeni iz več virov.
Podjetja lahko uporabijo prvoosebne podatke za ciljano oglaševanje, predvsem pa, da učinkoviteje in natančneje dosežejo svoje občinstvo. Z izkoriščanjem prvoosebnih podatkov lahko oglaševalci v realnem času ustvarijo oglaševalske akcije, ki so prilagojene zanimanjem in potrebam njihovega ciljnega občinstva, kar vodi do višjih stopenj konverzije.
Če želite resnično razumeti svoje kupce in jih doseči z ustreznimi oglasnimi sporočili, potem je razumevanje razlik med prvoosebnimi podatki ter podatki drugih in tretjih oseb ključno. V digitalnem desetletju, ko se napoveduje vse strožja regulativa na področju e-zasebnosti, bodo pravilno zbrani, obdelani in uporabljeni prvoosebni podatki postali nafta učinkovitega, večkanalnega, podatkovno gnanega oglaševanja.
O razlikah med vrstami podatkov, strategijah uporabe in tehnoloških rešitvah, ki to omogočajo, bosta na DMS Taktiku spregovorila Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem vodjam digitalnega marketinga ali medijskega zakupa, digitalnim strategom, analitičnim oddelkom in direktorjem marketinga in prodaje.