Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja ali zakaj so lastni podatki danes nova nafta!

Prvoosebni podatki so opredeljeni kot informacije, zbrane neposredno od uporabnikov z izrecno privolitvijo, vpisom v aplikacijo, spletno anketo in podobnim. Ti podatki so na splošno bolj zanesljivi kot nabori podatkov tretjih oseb, ki so pogosto združeni iz več virov.

Podjetja lahko uporabijo prvoosebne podatke za ciljano oglaševanje, predvsem pa, da učinkoviteje in natančneje dosežejo svoje občinstvo. Z izkoriščanjem prvoosebnih podatkov lahko oglaševalci v realnem času ustvarijo oglaševalske akcije, ki so prilagojene zanimanjem in potrebam njihovega ciljnega občinstva, kar vodi do višjih stopenj konverzije.

Če želite resnično razumeti svoje kupce in jih doseči z ustreznimi oglasnimi sporočili, potem je razumevanje razlik med prvoosebnimi podatki ter podatki drugih in tretjih oseb ključno. V digitalnem desetletju, ko se napoveduje vse strožja regulativa na področju e-zasebnosti, bodo pravilno zbrani, obdelani in uporabljeni prvoosebni podatki postali nafta učinkovitega, večkanalnega, podatkovno gnanega oglaševanja.

O razlikah med vrstami podatkov, strategijah uporabe in tehnoloških rešitvah, ki to omogočajo, bosta na DMS Taktiku spregovorila Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen vsem vodjam digitalnega marketinga ali medijskega zakupa, digitalnim strategom, analitičnim oddelkom in direktorjem marketinga in prodaje.

Pridružite se nam na DMS Taktiku v četrtek, 23. marca, ob 14. uri na Zoomu.
Pridružite se nam v četrtek, 23. marca, na Zoomu!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam