Program

Dogodek

Po uspešnem SMK Predkonferenčnem dnevu smo se odločili, da na zaključnem marketinškem ponedeljku skušamo dodatno odgovoriti na vprašanja, ki so se pojavila med našim druženjem v Orehovem gaju. V pogovoru s Primožem Hvalo sta svoj pogled na marketinško sedanjost in priprave na jesen podala Špela Žorž (Grey Ljubljana) in Lovro Gruden (Indigo Consulting).

Skozi debato smo iskali odgovore na vprašanja, kot so:
  • Kako zares vem, da je moja znamka res še relevantna za kupce?
  • kako »premiumizirati« svoje produkte in kakšna bo potrošnja premium izdelkov v prihodnjih mesecih?
  • Se dovolj hitro prilagajmo na spremembe potrošnikovih navad?
  • Zna marketing svoje delovanje upravičiti s številkami?
  • Kako naj danes načrtujemo marketinške aktivnosti za jesen?
Posnetek pogovora je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici.
Komu je dogodek namenjen?

Vsem, ki si želite eno uro intenzivno razmišljati o tem, kaj lahko storite danes, da boste pripravljeni na negotovo jesen in imeli bolj mirno poletje.

Kaj so marketinški ponedeljki?

Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam