Uporabniki, poslovno in družbeno okolje so se korenito spremenili. Prihajata negotovost in recesija. Preudarni nimajo časa čakati do jeseni, ali bo drugi val ali ne bo, ali bo okrevanje v obliki črke V, U ali L …, ampak ukrepajo že danes. Prva karantena je za nami, prvi šok je mimo. Pripravimo se na izjemno negotovo drugo polovico leta. Zato vas vabimo na predkonferenčno SMK srečanje.
Cilj srečanja je jasen – razmislimo, kako ukrepati danes, da bomo marketingaši in naše znamke pripravljeni na pestre mesece, ki prihajajo. Program predkonferenčnega srečanja ima samo en cilj – kako naj se odzove marketing danes, da bo pripravljen na jesen. Poleg tega bo SMK znova združil marketingaše. Gre za prvo tovrstno srečanje po karanteni. SMK je bil vedno pravo mesto za druženje.
Rdeča nit programa prvega marketinškega druženja po koroni bo, kako se marketingaši lahko pripravimo na jesen že danes. Dotaknili se bomo budgetov, cen, komuniciranja, razvoja ponudbe, prilagoditve izdelkov, poslovnih modelov, digitalnih aktivnosti.
Če ste že prijavljeni na SMK je ta dogodek za vas brezplačen. Drugače boste s kotizacijo že pokrili del jesenskega SMK, saj vam bomo plačilo odšteli od kotizacije.
Prijavo na junijsko SMK predkonferenčno srečanje in jesensko Slovensko marketinško konferenco najdete tukaj.
Vse informacije o dogodku boste lahko spremljali na spletni strani Slovenske marketinške konference.