Jesensko mesečno srečanje (oziroma oktobrsko z malo zamude) je tradicionalno namenjeno športnemu marketingu. Spoznali bomo dobre prakse - kako, kdaj, v kakšnih razmerah uporabiti aktivnosti športnega marketinga za doseganje svojih marketinških in prodajnih ciljev.
Mesečno srečanje bomo odprli s pogovorom z Jožkom Križanom (Smučarska Zveza Slovenije). Pogovor se bo vrtel okoli priložnosti, ki jih ima športni marketing v Sloveniji. Iskali bomo priložnosti za upravljalce blagovnih znamk oziroma boljše izkoriščanje športnega marketinga.
V nadaljevanju bomo spoznali ozadje dveh aktualnih primerov športnega marketinga. Leon Šikovec (Sberbank) bo pokazal, kako je finančna institucija uporabila orodja športnega marketinga za povečanje NPS-ja znamke, povečanje prepoznavnosti in povečanje povpraševanja po storitvah banke. Kako so si zastavili cilje, kaj so naredili in kakšen je bil rezultat njihovih aktivnosti v povezavi z nedavnim evropskim prvenstvom v odbojki.
Tudi naslednji primer se bo vrtel okoli odbojke in nedavnega prvenstva, vendar bo govora o drugi industriji, drugačnih možnostih. Peter Curk in Valentina E. Džuban (Petrol) bosta pokazala, kako so nedavno prvenstvo prepletli z različnimi dejavnostmi Petrola, kako so vključevali uporabnike, kako vplesti dodatno prodajo svojih storitev v aktivnosti športnega marketinga. Vsekakor dva zanimiva, prodajno usmerjena primera dobre prakse športnega marketinga v Sloveniji.
V sklepnem delu pa se bo Tomaž Ambrožič pogovarjal z Urbanom Krambergerjem, dolgoletnim skrbnikom blagovne znamke Laško. Govorila bosta o pristopih športnega marketinga, ki jih uporabljajo v enem večjih pokroviteljev slovenskega športa. Kako je organiziran športni marketing, kakšni so cilji, kdo odloča o aktivnostih, kaj se je spremenilo v odnosu do športnega marketinga s prihodom multinacionalke Heineken ... Dobili bomo zelo dober vpogled v razmišljanje o povezanosti blagovnih znamk in športa ter kako to uporabljajo marketingaši pri svojem delu.
Mesečna srečanja DMS prirejamo v Ljubljani vsak zadnji ponedeljek v mesecu. Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga. Mesečna srečanja so odlična priložnost za pogovor s kolegi iz stroke, spoznavanje novih ljudi iz poslovnega sveta in raziskovanju trendov v nenehno spreminjajočem se svetu marketinga.