Oktobrsko mesečno srečanje DMS, ki bo zaradi jesenskih počitnic pravzaprav prvi teden v novembru, bo ponovno športno!
V ponedeljek, 2. novembra, bomo med 17:00 in 18:30 govorili o prihodnosti športnega marketinga in športa med in bo obdobju covid-19. Pandemija je stresla in še trese šport – tekmovanja so bila odpovedana, dogodki se prestavljajo, športni boji so brez gledalcev ali z zelo omejenim številom, ekipe so v karantenah, prvenstva se igrajo v "mehurčkih" ... Zato bomo mesečno srečanje namenili debati o tem, kako se je šport in z njim športni marketing že prilagodil novim razmeram ter predvsem, kam se bo vse skupaj razvijalo, kje so priložnosti in nove oblike za aktivacijo uporabnikov oziroma športnih navdušencev v spremenjenih razmerah.
Začeli bomo s pogovorom, kako trenutno situacijo vidijo aktivni podporniki športa. Gašper Pavli (SportMediaFocus) bo strnil ugotovitve raziskave, ki je bila med slovenskimi podjetji opravljena v letošnjem letu – kakšno je trenutno stanje, kakšne cilje imajo znamke pri podpori športa, kako komunicirajo svoje sponzorstvo … V nadaljevanju se bo Gašper Pavli o stanju športnega marketinga in prihodnjih načrtov pogovarjal z Alešem Černetom (Hervis), Andrejem Krajnerjem (NLB) in Ditko Maučec (Telemach).
V drugem delu bosta Peter Vidmar (Agencija 101) in Jernej Smisl (Rokometni klub Celje Pivovarna Laško) razmišljala o tem, kako smo lahko marketingaši tudi v sedanjih razmerah, ko je šport še vedno v nekakšni "karanteni", aktivni na področju športnega marketinga. Kaj lahko naredimo glede aktivacije športih navdušencev okoli svojih blagovnih znamk, kaj lahko športniki naredijo, da jih gledalci "ne pozabijo". Z nami bosta delila nekaj praktičnih nasvetov in razmislekov, kako voditi športni marketing, ko je šport "nekoliko zaprt".
Za zaključek srečanja pripravljamo še nekaj nasvetov, kako se prijaviti za osrednjo nagrado na področju marketinga SPORTO. Izkušnje bosta delili Valentina Erčulj Džuban (Petrol) in Polona Polak (Agencija 101).
Na mesečno srečanje vabimo vse, ki vas zanima, kakšna bo prihodnost športa in športnega marketinga.