Na oktobrskem srečanju Športnega središča DMS se bomo pogovarjali o tem, kje se srečujeta in kje razlikujeta svetova športa in e-športa. Tokrat bomo skočili v dirkaške vode in v našo družbo povabili Mirana Ališiča, legendarnega televizijskega komentatorja in podrobnega poznavalca Formule 1 ter Kevina Siggyja, aktualnega svetovnega prvaka v virtualni Formuli E. Pogovor bo vodil Matic Flajšman.
Gosta bosta razmišljala o tem, kako tradicionalni šport vpliva na e-šport in kako nove tehnologije spreminjajo klasične oblike športnih tekmovanj. Seveda bomo govorili tudi o marketingu in spoznavali, kašni so vložki v posamezne športne in e-športne panoge ter kako lahko blagovne znamke izkoristijo priložnosti obeh svetov.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanima, kako digitalno okolje spreminja šport in kakšna bo prihodnost športnih tekmovanj. Webinar bo zanimiv za vse, ki razmišljate, kako vaše znamke še bolj aktivno povezati s športom oziroma e-športom. Dogodek je namenjen vsem članom DMS in vsem, ki vas zanima področje športnega marketinga in sponzorstev, še posebej lepo vabimo predstavnike športnih zvez, klubov in organizacij, ki se lahko dogodka udeležite brezplačno.
V Društvu za marketing Slovenije ustanavljamo Športno središče DMS, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga in sponzorstev.
Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov. Osnovni namen Središča tako je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Znotraj Središča bo nastala skupnost podjetij in sponzorjev, v kateri se bodo izmenjevala mnenja, dobre prakse in iskreno verjamemo - tudi konkretne povezave in nova sodelovanja med športniki in blagovnimi znamkami.