Raziskava Trženjski monitor 2020, ki smo jo izvedli v mesecu juniju, je pokazala, da bo eden izmed zmagovalcev aktualne situacije zagotovo digital. Slednji je v zadnjih letih postal zrel komunikacijsko-prodajni kanal, ki ima svoja pravila in zahteva strateški pristop.
Na septembrskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo tako posvetili strategijam in taktikam v digitalnem marketingu. V našo družbo smo povabili Črta Podlogarja (Sensilab), vrhunskega strokovnjaka za digitalni marketing in rednega predavatelja na različnih konferencah in poslovnih dogodkih.
Na predavanju bomo pokrili več različnih področij, ki so ključna pri načrtovanju digitalnih strategij:
Dotaknili se bomo tudi ključnih izzivov pri pripravi strategije, s katerimi se soočajo podjetja, kot so preveč splošno definirane strategije in strategije, ki se preveč osredotočajo na kratkoročne rezultate ter posledično zanemarjajo razvoj in aktivnosti, ki jih je potrebno izvajati z namenom doseganja naših srednjeročnih ter dolgoročnih ciljev. Predavatelj bo z nami delil tudi svoje izkušnje na področju načrtovanja strategij in napake oziroma napačne predpostavke, ki so pripeljale do popravkov in sprememb digitalnih strategij ter lekcij, ki se jih je ob tem naučil.
Na predavanju bomo analizirali tudi razlike med digitalnimi strategijami za B2C in B2B podjetja - katere so ključne razlike v kanalih, pristopih in kupcih enih in drugih ter kako to vključiti v načrtovanje strategije.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite poglobiti svoje znanje o digitalnem marketingu. Vabljeni vsi, ki si želite intenzivno nadgrajevati kompetence na področju digitala.