V sodobnem tržnem okolju, kjer digitalno oglaševanje igra ključno vlogo, je razumevanje in prilagajanje digitalnih oglaševalskih strategij glede na kupca oziroma uporabnika vse bolj pomembno za uspeh podjetja. Pomembno je, da so uporabniki postavljeni v samo središče tako pri snovanju kreativnih rešitev kot pri optimalni izbiri orodij in kanalov.
Na izobraževanju Marketing TOPX bo v uvodu Miloš Suša osvetlil pomen digitalnega oglaševanja v celotnem marketinškem spletu in predstavil pomen strategij "digital first". Poglobil se bo v različne kanale digitalnega oglaševanja in njihovo vlogo v nakupni poti kupca ter predstavil praktične primere, ki prikazujejo učinkovito uporabo teh kanalov na posameznih točkah stika s kupcem.
Tomaž Tomšič bo predstavil vlogo programatičnega oglaševanja v digitalnih oglaševalskih strategijah in naraščajoči pomen prvoosebnih podatkov, ki predstavljajo gorivo za programatično oglaševanje v novi dobi digitalnega marketinga, ko se tretjeosebni piškotki postopoma ukinjajo. Posvetil se bo strategijam za zbiranje in uporabo prvoosebnih podatkov ter njihovi uporabi pri snovanju naprednih, podatkovno gnanih strategij digitalnega oglaševanja, vključno z orodji, ki to omogočajo. Pri tem se bo dotaknil tudi ključnih metrik uspešnosti prikaznega digitalnega oglaševanja in kako jih interpretirati za optimizacijo kampanj ter kako nam pri tem lahko pomaga umetna inteligenca.
V drugem delu bosta Uroš Svenšek in Matej Peternel razmišljala o vprašanju za milijon dolarjev, kako optimalno razdeliti digitalni oglaševalski proračun.
Večna dilema vsakega marketing managerja je balansiranje številnih platform, težka primerljivost rezultatov med platformami, težave z umeščanjem rezultatov v širši kontekst in stalne spremembe, kot sta npr. ukinjanje piškotkov v 2024 ali prihod umetne inteligence. To je le nekaj izmed izzivov, zaradi katerih je optimiziranje digitalnega oglaševalskega proračuna vedno zahtevnejša naloga.
Na predavanju bomo raziskovali strateške pristope k razdeljevanju oglaševalskega proračuna, spoznavali načine delovanja najpomembnejših platform, trende, ki prihajajo in kaj se zaradi njih spreminja.
Največji poudarek bomo namenili najslabše razumljenemu med vsemi: oglaševanju na družbenih omrežjih. Razumeti, kje se nahaja pozornost potencialnih kupcev in kateri kanali in orodja nam lahko ponudijo, da jih dosežemo v trenutku največje verjetnosti opravljene želene interakcije z našim produktom ali storitvijo, je ključno za izbiro pravega pristopa k delitvi sredstev za digitalno oglaševanje.
Poglobljeno razumevanje teh orodij in kanalov nam hkrati ponuja možnost sprejemanja odločitev na način, da smo oglaševalska sredstva uporabili s pristopom "best bang for the buck!"
Udeleženci bodo na izobraževanju pridobili globlje razumevanje digitalnega oglaševanja in praktične nasvete, ki jim bodo pomagali pri načrtovanju in izvajanju učinkovitejših digitalnih oglaševalskih strategij ter nekaj uporabnih napotkov, ki z enostavnimi prijemi omogočajo boljši izkoristek oglaševalskih naložb.
Komu je vsebina namenjena: