Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

V sodobnem tržnem okolju, kjer digitalno oglaševanje igra ključno vlogo, je razumevanje in prilagajanje digitalnih oglaševalskih strategij glede na kupca oziroma uporabnika vse bolj pomembno za uspeh podjetja. Pomembno je, da so uporabniki postavljeni v samo središče tako pri snovanju kreativnih rešitev kot pri optimalni izbiri orodij in kanalov.

POMEN DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA

Na izobraževanju Marketing TOPX bo v uvodu Miloš Suša osvetlil pomen digitalnega oglaševanja v celotnem marketinškem spletu in predstavil pomen strategij "digital first". Poglobil se bo v različne kanale digitalnega oglaševanja in njihovo vlogo v nakupni poti kupca ter predstavil praktične primere, ki prikazujejo učinkovito uporabo teh kanalov na posameznih točkah stika s kupcem.

VLOGA PODATKOV V DIGITALNEM OGLAŠEVANJU

Tomaž Tomšič bo predstavil vlogo programatičnega oglaševanja v digitalnih oglaševalskih strategijah in naraščajoči pomen prvoosebnih podatkov, ki predstavljajo gorivo za programatično oglaševanje v novi dobi digitalnega marketinga, ko se tretjeosebni piškotki postopoma ukinjajo. Posvetil se bo strategijam za zbiranje in uporabo prvoosebnih podatkov ter njihovi uporabi pri snovanju naprednih, podatkovno gnanih strategij digitalnega oglaševanja, vključno z orodji, ki to omogočajo. Pri tem se bo dotaknil tudi ključnih metrik uspešnosti prikaznega digitalnega oglaševanja in kako jih interpretirati za optimizacijo kampanj ter kako nam pri tem lahko pomaga umetna inteligenca.

KAKO OPTIMALNO RAZDELITI DENAR ZA DIGITALNO OGLAŠEVANJE?

V drugem delu bosta Uroš Svenšek in Matej Peternel razmišljala o vprašanju za milijon dolarjev, kako optimalno razdeliti digitalni oglaševalski proračun.

Večna dilema vsakega marketing managerja je balansiranje številnih platform, težka primerljivost rezultatov med platformami, težave z umeščanjem rezultatov v širši kontekst in stalne spremembe, kot sta npr. ukinjanje piškotkov v 2024 ali prihod umetne inteligence. To je le nekaj izmed izzivov, zaradi katerih je optimiziranje digitalnega oglaševalskega proračuna vedno zahtevnejša naloga.

Na predavanju bomo raziskovali strateške pristope k razdeljevanju oglaševalskega proračuna, spoznavali načine delovanja najpomembnejših platform, trende, ki prihajajo in kaj se zaradi njih spreminja.

KAKO OGLAŠEVATI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH?

Največji poudarek bomo namenili najslabše razumljenemu med vsemi: oglaševanju na družbenih omrežjih. Razumeti, kje se nahaja pozornost potencialnih kupcev in kateri kanali in orodja nam lahko ponudijo, da jih dosežemo v trenutku največje verjetnosti opravljene želene interakcije z našim produktom ali storitvijo, je ključno za izbiro pravega pristopa k delitvi sredstev za digitalno oglaševanje.

Poglobljeno razumevanje teh orodij in kanalov nam hkrati ponuja možnost sprejemanja odločitev na način, da smo oglaševalska sredstva uporabili s pristopom "best bang for the buck!"

Udeleženci bodo na izobraževanju pridobili globlje razumevanje digitalnega oglaševanja in praktične nasvete, ki jim bodo pomagali pri načrtovanju in izvajanju učinkovitejših digitalnih oglaševalskih strategij ter nekaj uporabnih napotkov, ki z enostavnimi prijemi omogočajo boljši izkoristek oglaševalskih naložb.

Komu je vsebina namenjena:

  • Vsem, ki želijo poglobljeno razumevanje vloge digitalnega oglaševanja v marketinškem spletu.
  • Digitalnim strategom, ki jih zanimajo napredne prvoosebne strategije digitalnega oglaševanje.
  • Vodjem medijskega zakupa, ki jih zanima kako zasnovati prvoosebne digitalne strategije oglaševanja.
  • Brand managerjem, ki želijo razumeti digitalno najprej pristope in okrepiti pojavnost blagovne znamke na spletu.
  • Vodjem marketinga in prodaje, ki želijo bolje izkoristit vložke v digitalno oglaševanje.
Marketing TOPX bo potekal v torek, 14. maja, v Kristalni palači.
Izobraževanje Marketing TOPX bo potekalo v torek, 14. maja, v Kristalni palači.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam